• Anonym (Hedder)

Flörtar han? Han är gift

Vi har jobbat tillsammans länge. Men började för 2 veckor sedan. Men bara när ingen ser på jobbet. Han ställde sig bakom mig nära med sin kropp mot min och smekte min arm. Sedan har det fortsatt varje dag. Han kommer bakom mig och kramar. Nynar. Gungar mig försiktigt fram och tillbaka. Är både tyst i stunden men vi kan prata lite jobb också. Han kramar mig framifrån länge och hårt. Han tittar mig djupt i ögonen från avstånd och ler. Idag så kramade han mig från sidan första gången och la sin kind mot min. Han tar chansen så fort vi är ensama att krama mig. Men via telefon är det som att vi år ytliga vänner. Hjälp vad vill han?

• Svar på tråden Flörtar han? Han är gift
  • Anonym (Hedder)

Jag känner mig osäker på om han ens vill något mera, för utanför jobbet hör han inte av sig, endast gillar bilder på mig. Men hade han velat mer så borde han ju skrivit utanför jobbet

• Anonym (K)

Han är kåt och vill ha närkontakt med dig. Vi kan inte gissa hur långt han är villig att gå.

• Anonym (234)

Det kan finnas en rad olika anledningar till hans beteende.
    Om du vill veta så är enda svaret att fråga honom.

Jag kan ärligt säga att jag själv ?flörtat? lite med en kollega trots att jag har partner. Jag är inte gift men vi hade en tuff period och det syntes på mig, sa han.
    Jag var ALDRIG otrogen men vi hade flera långa, privata konversationer. När ingen annan var där.
    Det hjälpte mig och idag mår alla parter bra!

Gör det som känns bäst för dig.
    Är du inte okej med situationen - sätt stopp.
    Kan du tänka dig att finns där för honom som emotionellt stöd - KÖR, men sätt din gräns och vet ditt värde.

• Anonym (What)

Varför i hela friden säger du inte ifrån?
    Hade en främling gjort så mot mig hade jag lappat till denne. Absolut inte normalt beteende från en kollega. Vare sig hen är gift eller ej. 

Ps. Han vill ligga och eftersom du inte säger ifrån tar han dig som lättfotad. Ds.

• Anonym (50+)

Det är inte rätt o det är inte normalt. Min första tanke var att varför du låter det ske. Tänk NOOOGA på om du ev är beredd att inleda nåt med en gift karl. Det tar oerhört energi, tid, nerver, ilska, människorelationer mm mm mm. Det är du som blir mest lidande o det kan gå ÅR av ditt liv i spill. !!!!

• Anonym (K)
    Anonym (What) skrev 2025-02-08 09:09:11 följande:

Varför i hela friden säger du inte ifrån?
    Hade en främling gjort så mot mig hade jag lappat till denne. Absolut inte normalt beteende från en kollega. Vare sig hen är gift eller ej. 

Ps. Han vill ligga och eftersom du inte säger ifrån tar han dig som lättfotad. Ds.

Fast ts vill ju ligga. Eller åtminstone att han ska fortsätta.
  • Anonym (K)
    Anonym (Hedder) skrev 2025-02-07 22:38:20 följande:

Jag känner mig osäker på om han ens vill något mera, för utanför jobbet hör han inte av sig, endast gillar bilder på mig. Men hade han velat mer så borde han ju skrivit utanför jobbet

Du verkar lite oerfaren...? Självklart är han inte så dum att han hör av sig utanför jobbet! Ska man ha en jobbflört eller ett jobbkn*ll så inte sjutton skriver man på fritiden, inga bevis ska finnas. Han är försiktig, som en "duktig" otrogen man ska vara.
  • Anonym (Gissar)
    Anonym (50+) skrev 2025-02-08 09:14:33 följande:

Det är inte rätt o det är inte normalt. Min första tanke var att varför du låter det ske. Tänk NOOOGA på om du ev är beredd att inleda nåt med en gift karl. Det tar oerhört energi, tid, nerver, ilska, människorelationer mm mm mm. Det är du som blir mest lidande o det kan gå ÅR av ditt liv i spill. !!!!

Men om det hänt något i hans äktenskap, tex att frun vänstrat eller pratar om att hon vill skilja sig så tycker inte jag det gäller. Då är det faktiskt fritt fram för TS utan att hon skall behöva skämmas för det.
  • Anonym (What)
    Anonym (Gissar) skrev 2025-02-08 09:17:50 följande:
    Men om det hänt något i hans äktenskap, tex att frun vänstrat eller pratar om att hon vill skilja sig så tycker inte jag det gäller. Då är det faktiskt fritt fram för TS utan att hon skall behöva skämmas för det.
    Då säger man tack men nej tack. Återkom när du skiljt dig. 
  • Anonym (Gissar)
    Anonym (What) skrev 2025-02-08 10:20:59 följande:
    Då säger man tack men nej tack. Återkom när du skiljt dig. 
    Jag tycker inte det. Väntar man så tar någon annan honom. Jag har lärt mig den läxan den hårda vägen och skulle jag hamna i den situationen igen att jag är förälskad i någon som kanske kommer skilja sig så skall jag agera, om det så är 5 minuter efter att hans fru sagt att hon vill skiljas. Man skall vara där direkt.
Svar på tråden Flörtar han? Han är gift