Presenter till exets nya?
EnAnonumius skrev 2025-03-11 22:37:38 följande:
Helat tiden dessa "men men men men men men men "... Det ser man ofta i dina poster... "Men men men..."olof 45 skrev 2025-03-11 15:39:06 följande:
Som sagt, hade jag trott att pappan var här inne och läste, så skulle jag gett en gänga till honom. men det är bara TS som vi kan tala med här - och hon bör inte få applåder om hon ignorerade ett meddelande från sitt ex, och skickade iväg barnen till en obehaglig stund, med vett och vilja. Men så sött...; "hade jag trott att pappan var här..."🙄
Just det det är bara TS vi kan tala till här.
Men "pratar" du med TS egentligen? Det man har sett dig komma med till TS är att du svartmålar henne mycket grovt och även sjunker så lågt att anklaga henne för umgänges sabotage.
Hela tiden så vinklar du det till att hon skall bära hela ansvaret "för barnen skull" annars är hon en dålig mamma.
Det enda man har sätt dig komma med är bara ett litet patetiskt överslätande med "ja visst är ju pappan ett stolpskott...; MEN TS <fyll i här något av dina klassiska svartmålande av TS här>...
Din kommentar om "men men men" känns onödigt. Jag behöver inga påhopp eller analys av mina inlägg. Antar att du är sur för att jag är man med åsikter? Då får du jobba på dig själv