• Anonym (Blå)

Vill inte sambo ska äta i soffan

Köp såna där inkontinensskydd som används inom vården för att täcka stolar och sängar och lägg ut över soffan. Sitter de och fiser kan de gott behöva såna. Lägg fram våtservetter. Ha en potträningskurs och visa hur spolknappen fungerar eftersom deras föräldrar uppenbarligen misslyckades med den uppgiften. Skicka lortgrisarna på charmkurs alternativt ta ett allvarligt snack med din sambo om att du inte uppskattar att ha lortgrisar hemma hos dig.

• Anonym (Blå)
    Anonym (Flickvän) skrev 2025-02-09 13:00:26 följande:
    Jag blir så sjukt ledsen över detta respektlösa beteende. Nu står han o tillagar kycklibg, tar i den med händerna. Sen går han o öppnar köks luckan, torkar händerna på handduken, öppnar ytter dörre , skåp toalett dörr UTAN att tvättat händerna. När jag sedan påpekar detta tycker han jag överdriver 
    Har han några föräldrar? Uppfostrade de honom inte? Gick han aldrig på hemkunskapen i grundskolan? Viktigast av allt; varför lyssnar han inte på dig?
  • Anonym (Blå)

Efter att jag fått leksaker förstörda av ouppfostrade skitungar som kom över för att leka trots att jag inte ville när jag var liten, är jag selektiv med vilka jag bjuder hem och noggrann med att gäster inte grisar ner hemma hos mig. Vill man tycka att jag är hysterisk och snobbig får man gärna göra det. Såna som ts sambo och hans vänner skulle inte vara välkomna hemma hos mig. Punkt.

Svar på tråden Vill inte sambo ska äta i soffan