• Anonym (Paninaro)

Frågor till kvinnor om deras partner

1. Spelar storleken någon roll?

2. Har din man lagom storlek?

3. Om du fick välja, skulle den vara större eller mindre?

4. Vad är viktigast, tjockleken eller längden?

5. Hur lång är en "bra" penis?

5. Hur stor omkrets har en "bra" penis?

• Svar på tråden Frågor till kvinnor om deras partner
  • Anonym (Hmm)

Singel just nu men svarar på vissa frågor.

Ja, storleken spelar roll! Den måste vara medel eller större. Många män överskattar sin storlek och inbillar sig att den är medel när den är mindre än så. Längden är lite viktigare än grovleken. Längd går absolut inte att säga i cm för min del, jag har aldrig i hela mitt liv mätt en kuk eller hört måtten på de jag varit med. Dessutom är det en sak att mäta, en helt annan hur den känns inuti. Samma med omkrets.

• Anonym (Frida)
    Anonym (Paninaro) skrev 2025-02-09 19:09:54 följande:
    Frågor till kvinnor om deras partner

1. Nej sålänge den är hyfsat normalstor. Jag är rätt tight så jag behöver ingen jättestor
    2. Ja
    3. Bra som den är
    4. Inget är viktigare, bättre att den ser proportionelig ut.
    5. Medellängd
    6. Samma
  • Anonym (Nja)

Knepigt med en mini men jag har haft riktigt bra sex men män men lite mindre också men som har haft bra stånd och vinkel, vinkeln är kanske viktigast. Tycker det är viktigare att den är ganska grov än lång, lång och smal är ingen favorit. Nöjd med min man.

• Anonym (C)

Den får inte vara underdimensionerad och inte heller överdimensionerad. I övrigt är storleken ointressant utan det intressanta är vem den sitter på. En sk idealkuk på fel man blir aldrig aktuellt. Och det borde inte vara svårt att förstå varför.

• Anonym (Hmm)

Hahaha det måste vara en man med riktigt liten som gjort tumme ner på mitt inlägg! 🤣 Ursäkta så mycket att jag vill ligga med någon som känns!

• Anonym (Malin)
    Anonym (Hmm) skrev 2025-02-09 19:28:09 följande:

Hahaha det måste vara en man med riktigt liten som gjort tumme ner på mitt inlägg! 🤣 Ursäkta så mycket att jag vill ligga med någon som känns!

Kan också var en känslig kvinna som inte tål att kvinnor diskuterar kukar...Skrattande

Storleken har betydelse, den ska varken vara för liten eller för stor. Riktigt stora är sämst, då spänner man sig av rädsla för att det ska göra ont och kan inte njuta
    Omkretsen är viktigare än längden.

Min mans är lagom. medel.

Känna det bra är den lagom. Älskar man den som den sitter på är den också lagom...
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Malin) skrev 2025-02-09 20:03:21 följande:
    Kan också var en känslig kvinna som inte tål att kvinnor diskuterar kukar...Skrattande

Storleken har betydelse, den ska varken vara för liten eller för stor. Riktigt stora är sämst, då spänner man sig av rädsla för att det ska göra ont och kan inte njuta
    Omkretsen är viktigare än längden.

Min mans är lagom. medel.

Känna det bra är den lagom. Älskar man den som den sitter på är den också lagom...
    Det har du rätt i :)
  • Anonym (Hon)

- Både ja och nej. En för liten eller för stor är inte skönt, men spannet för "adekvat" är väldigt stort.
    - Ja. Den näst minsta jag varit med (av ungefär 40 sexpartners) men sexet är toppen ändå. 
    - Den hade kunnat vara lite större (längre) för att underlätta vissa ställningar. 
    - Lika viktiga/oviktiga. 
    - Ingen aning! Aldrig tagit mått!
    - Se ovan angivet svar. 
  • Anonym (Zaza)

Ja det gör det nog, men jag har haft åtta män och alla har varit helt tillräckliga.

Ja, han är inte så lång men lagom grov.

Vill inte ändra något.

Inget av det egentligen. Vad mannen säger, hur han rör mig, hur mycket tid han tar sig att retas med mig, allt det är viktigare. Min orgasm (och jag får alltid orgasm) kommer inte av hans organ, den kommer av min hjärna, klitorisstimulans, bröststimulans, G-punktstimulans och ibland nr 2. 

Jag kan få orgasm själv på 2 minuter och på 5 minuter om en man ska hjälpa mig till det, helt utan kukar involverade. Vill man ha fyrverkeri ska man antingen vara med en ganska ny partner där attraktionen är stor eller någon som tar sig tid och bygger upp en stor spänning.

Har aldrig mätt, har aldrig känts viktigt.

Har aldrig mätt, har aldrig känts viktigt.
  • Anonym (Paninaro)

inga fler som ville svara, här trodde man såklart på hundratals svar...

Svar på tråden Frågor till kvinnor om deras partner