Inlägg från: Anonym (Universitetsbebis) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Universitetsbebis)

BIM Mars 2025

Hej gänget! Hoppar in här från tidigare trådar. Trodde en till BIM skulle hinna komma i feb, men ÄL var flera dagar senare än beräknat. Gissar att jag får positivt ÄL-test idag när jag testar i em. Tempen dippade som den brukar dagen innan ÄL så jag gissar på att ÄL kommer i morgon. Håller tummarna för den här gången.

Känns jobbigt att vi snart går över 6 månader av försök. Läste att de allra flesta blir gravida inom ett halvår... Dumt att läsa och haka upp sig, men det är lättare sagt än gjort, eller hur? Det vet ju säkert ni som också försökt ett tag. Det är inte lätt att ha hjärnan med sig alltid.

BIM
    3/3 Tingeling
    3/3 Anonym (Universitetsbebis)
    7/3 Elisand
    8/3 Jennifur
    9/3 Rumpetrollet
    13/3 Juli1990
    13/3 Zozoi
    14/3 AngieF 
  • Anonym (Universitetsbebis)
    Elisand skrev 2025-02-16 19:56:44 följande:
    Hej! Jag är i lite samma situation. Det här är vårt 6e försök och jag kände mig jätteledsen när förra mensen kom. Känns som att ?alla? får barn så fort i min närhet och många berättar om hur lätt det gick. Börjar såklart bli orolig. Sen blir jag orolig för att jag blir orolig och stressad och att det ska påverka? Ond cirkel 😅 Hoppas vi får plus allihopa snart! 
    Det är så lätt att hamna i den där onda cirkeln. Känner verkligen igen mig i det du säger. Vi håller alla tummar och tår för oss!

Ni som tempar... Jag kör NC. Den säger nu att ÄL är beräknad imorgon. Men visst borde jag kunna anta att den kommer idag? (CD16). Ovan syns mina två senaste cykler.

Fick slut på ÄL-test och vet inte om jag måste gå och köpa fler. Gårdagens test gav ett väldigt starkt streck men inte så starkt så att det räknades som positivt. Vet inte heller om vi måste "få till det" idag också eller om det räcker med igår...

Svar på tråden BIM Mars 2025