• Anonym (Azil)

BIM Mars 2025

Hej!

Jag skulle behöva lite hjälp. Jag använder för första gången Easy@home ÄL-tester denna månad, tidigare har jag använt Clearblue men hade bara tre tester kvar därifrån. 

idag är CD 15, jag tog ett clearblue eftersom jag brukar få positivt svar på CD 14-15 och fick då fast smiley. Men varför får jag så lågt på Easy@home?? Det kan väl ändå inte vara min peak, när jag till och med hade högre CD 9? 

• Anonym (Azil)
    Anonym (Ardna) skrev 2025-02-17 09:28:17 följande:
    Jag använde cb ett tag för första barnet och då kunde jag också få smile när andra tester inte riktigt var positivt än, men oftast blev de positiva senare. Upplevde att cb är mycket känsligare och kanske för tidiga. 
    Ligg på och fortsät testa med e@h 🤞🍀🙏

Åh, vad jobbigt! För mig har cb alltid stämt, efter fast smile har jag haft en tempökning dagen därpå. Med e@a blir det väl då svårt att veta när ens fertila fönster är, eftersom jag hade samma nivåer på CD 9 som idag. Eller tänker jag fel?

premom har dock hållt fast vid att mitt fertila fönster började för ett par dagar sedan/ÄL imorgon, men att det KAN vara försenat då jag haft låga LH-nivåer. ahhh vad svårt detta är! 

• Anonym (Azil)

Vad är det som skeeeer? Är BIM +1 idag och fick resultatet nedan. Det är läst inom rätt tid, men är ju inte lika ?skarp? hela vägen. Ogiltigt?
  • Anonym (Azil)
    Zozoi skrev 2025-03-04 08:11:03 följande:
    Det där känns väl som ett solklart plus? Grattis! ☺️
    Tog ett digitalt för säkerhets skull, och det stämde! tack 😍
    Anonym (N) skrev 2025-03-04 11:45:30 följande:

Ett solklart plus! Har du testat innan bim eller bara testat idag? 🥰
    Testade ÄL + 11 också, men det var negativt då 🥰
Svar på tråden BIM Mars 2025