Inlägg från: Anonym (Hoppaspånr3) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hoppaspånr3)

BIM Mars 2025

Hej jag hoppar in från februari tråden

Jag (36år) o sambo (32 år) försöker skaffa vårt första gemensamma barn, jag har två sedan tidigare och han ett! 
    Vi började försöka i höstas och haft ett MA och ett missfall (blev inlagd pga misstänkt X men slapp operation). 

Har tydligen lätt att bli gravid men inte behålla dem, har blivit gravid på första försöket med de andra

Har nyligen haft första riktiga mensen sedan jag tog ur spiralen så hoppas på bättre lycka denna ägglossning 

BIM
    3/3 Lorainza
    3/3 Tingeling
    3/3 Anonym (Universitetsbebis)
    3/3 Ardna
    5/3 Rhea
    7/3 Elisand
    8/3 Jennifur
    8/3 MissSE
    9/3 Rumpetrollet
    13/3 Juli1990
    13/3 Zozoi
    14/3 AngieF 
    17/3 Errorika
    17/2 Hoppaspånr3 
  • Anonym (Hoppaspånr3)

Tycker min kurva ser konstig ut, hade en peak med tempen som sjönk o nu stiger den lite. Men sen LH testen visar att ÄL inte har skett, eller stigningen är inte klar. 

Jag hoppas jag inte missat ÄL denna månad 

• Anonym (Hoppaspånr3)

Åh så kul o läsa ikapp och se många plus i tråden, håller tummarna att alla vill stanna och vi som är kvar får se plus med ❤️

Mina LH testen o temp lever sitt egna liv nu efter ägglossning så får se om jag ens hade denna månad men hoppet är det sista som lämnar en ❤️

• Anonym (Hoppaspånr3)
    Anonym (N) skrev 2025-03-05 21:16:20 följande:

Cykeldag 44 idag?. 14 dagar efter ägglossning och ingen mens i sikte. Inget positivt graviditetstest heller.

Min cykel har fuckat upp totalt efter missfall i oktober, tycker ni att jag borde höra av mig till spec mvc och be om hjälp? Har alltid haft regelbunden cykel, 33-35 dagar mer lutealfas på 11 dagar. Alltid! Men nu- heeeeelt åt skogen med grymt ömma bröst och illamående, världens pms. 

Har någon annan vart med om att er cykel blivit helt knäpp efter missfall? Typ samma långa cykler alla månader efter missfallet. Kom gärna med input ❤️

Du kan alltid ringa och rådfråga, men du ska vända dig till gynmottagningen ❤️
  • Anonym (Hoppaspånr3)

Fick mens idag så hoppar över till april o hoppas på att nästa månad går bättre! 
    Lycka till alla ni som har plussat o håller tummarna för alla er andra som väntar 🌸❤️

Svar på tråden BIM Mars 2025