Inlägg från: Annaalexandras |Visa alla inlägg
  • Annaalexandras

BIM Mars 2025

Jag hoppar in här! Jag och min sambo försöker få vårt första barn. Jag har PCOS och har tidigare haft väldigt oregelbunden cykel men sista månaderna har det legat stabilt på 28 dagar.
    Jag tror att jag hade ägglossning 15/2 och har isåfall BIM 2/3. Tänkte börja testa imorgon 😊

BIM
    1/3 5child
    2/3 Annaalexandras
    3/3 Lorainza
    3/3 Tingeling
    3/3 Anonym (Universitetsbebis)
    3/3 Ardna
    5/3 Rhea
    7/3 Elisand
    8/3 Jennifur
    8/3 MissSE
    9/3 Rumpetrollet
    13/3 Juli1990
    13/3 Zozoi
    14/3 AngieF 
    17/3 Errorika
    17/3 Hoppaspånr3 
    18/3 7barnsmamman87
  • Annaalexandras
    drömmenomfamiljelivet skrev 2025-02-26 07:10:05 följande:

Som ett bomnedslag.. negativt på det digitala som jag tog precis :( 

Nej vad tråkigt! När har du BIM?
  • Annaalexandras

Jag börjar ge upp 😅 BIM-4 idag och jag tog jag ett cb tidigt som jag annars brukar få väldigt starka spökstreck på men idag fanns där inte ens en strimma hopp. Blir så ledsen!

• Annaalexandras
    Annaalexandras skrev 2025-02-26 18:54:53 följande:

Nog tusan är detta ogiltigt? Tänker att det är väldigt starkt men bara halva? 😅

• Annaalexandras
    Anonym (5child) skrev 2025-02-26 19:49:13 följande:
    Är det efter torktid? Eller under tiden man ska läsa av?
    Ca 1 timme senare! Men testet såg likadant ut under avläsningstiden också. Tog ett test imorse också som var blankt men då hade jag kissat en timme tidigare 😅
  • Annaalexandras
    Anonym (5child) skrev 2025-02-26 23:04:45 följande:
    Skulle nog ta ett nytt för att slippa bli besviken 
    Ja, får se om jag kan hålla mig till fredag eller om jag testar när jag kommer hem från nattjobb sen ????
    Ser ett svaaagt streck på RFSU också men för att se det på bild ska man ha riktiga test-ögon haha. Redigerar man bilden syns det dock väldigt tydligt.
  • Annaalexandras

Grattis alla som plussat! ❤️
    Jag hade BIM igår men testen är fortfarande positiva även på testa tidigt test så antingen blev det inget eller så är det en kemisk graviditet. Ingen mens än dock!
    Men jag hänger kvar här till nästa cykel, borde ha BIM i slutet av månaden beroende på när mensen kommer.

Svar på tråden BIM Mars 2025