Inlägg från: drömmenomfamiljelivet |Visa alla inlägg
  • drömmenomfamiljelivet

BIM Mars 2025

Hej alla! 

efter en paus från dessa trådar känner jag mig äntligen stark nog att komma tillbaka. Hade mens senast 10-14/1. Jag och sambon bokade in vårt första möte på vår fertilitetsutredning och den 10/2. där så kunde läkaren se att jag hade ca 15 äggblåsor på varsin sida vilket var sååå skönt att höra! Hade ett ägg på ca 15mm som hon sa snart skulle släppa. Idag tog jag ett äl test då jag fick en brun flytning, vilket jag inte brukar ha. Enligt bilden nedan, när skulle ni gissa att jag har ägglossning? Jag och sambon har planerat in babydanser närmsta dagarna bara för att vi verkligen vill att det ska vara vår tur! 

all feedback och all kärlek mottages tacksamt!

kram till er alla!

• drömmenomfamiljelivet

Nu behöver jag verkligen hjälp!!!
    är på äl+7 (ish) och jag tog ett test vid 14 bara för att jag varit så otroligt trött, har jätteont i brösten och kissat som en galning.
    tror jag kissade för mycket på testet för själva rutan blev för blöt och kontrolllinjen blev inte heeelt ifylld vilket ni kan se på bilden. Kollade på testet nu 5 timmar senare då jag kom hem efter lite ärenden och ser TILL MIN STORA förvåning två linjer?? varav teststrecket är rosa. kan jag lita på detta resultat??? Ska självklart testa igen imorgon men behöver all hjälp. Stämmer detta så kommer jag dö av lycka!! vi har försökt i snart 2 år!

• drömmenomfamiljelivet

Ser nu på bilden att testlinjen ser grå ut, men den är rosa!

drömmenomfamiljelivet skrev 2025-02-23 19:28:51 följande:

Nu behöver jag verkligen hjälp!!!
    är på äl+7 (ish) och jag tog ett test vid 14 bara för att jag varit så otroligt trött, har jätteont i brösten och kissat som en galning.
    tror jag kissade för mycket på testet för själva rutan blev för blöt och kontrolllinjen blev inte heeelt ifylld vilket ni kan se på bilden. Kollade på testet nu 5 timmar senare då jag kom hem efter lite ärenden och ser TILL MIN STORA förvåning två linjer?? varav teststrecket är rosa. kan jag lita på detta resultat??? Ska självklart testa igen imorgon men behöver all hjälp. Stämmer detta så kommer jag dö av lycka!! vi har försökt i snart 2 år!

• drömmenomfamiljelivet
    elliibellii skrev 2025-02-23 19:39:28 följande:
    Kassera och ta ett nytt test, både urin på ställen där det inte ska vara och 5h känns lite väl, men ja, det kan absolut finnas en liten knodd där inne!

Håller tummarna att du plussar "på rätt sätt" också Hjärta
    kanske var otydlig, menade på själva biten av testet som syns i rutan, att det kändes som att det aldrig torkade. ska självklart testa på nytt!!❤️

känns dock (om det nu är så att testet stämmer) som att det visar för tydligt också för att vara så tidigt? Jag menar 7-8 efter äl är ju inte speciellt lång tid :/
  • drömmenomfamiljelivet
    Anonym (5child) skrev 2025-02-23 20:23:05 följande:
    Med ena barne plussade jag 6 dagar efter positivt äl-test. Läste trådar där sa att det var omöj, men tydligen ej. Med övriga barn plussade jag runt äl+8 

har du tagit ett nytt?
    Tog ett nytt nu med typ den 20 kissen för idag😂 tycker mig se något svagt (vet ej om fl tar bort all kvalitet från bilden), men det är absolut inte lika starkt som det andra testet jag visade upp. Ska köpa fler imorgon🥰
  • drömmenomfamiljelivet
    drömmenomfamiljelivet skrev 2025-02-23 20:34:45 följande:
    Tog ett nytt nu med typ den 20 kissen för idag😂 tycker mig se något svagt (vet ej om fl tar bort all kvalitet från bilden), men det är absolut inte lika starkt som det andra testet jag visade upp. Ska köpa fler imorgon🥰
    En annan bild :)
  • drömmenomfamiljelivet
    elliibellii skrev 2025-02-25 19:39:07 följande:
    Hur har det gått? {#emotions_dlg.flower}
    Tog ett test igår som visade total negativt? Samma märke som det väldigt tydliga jag fick. känner mig så förvirrad och fattar verkligen ingenting. ett jättetydligt test, ett svagt och sen dagen efter få ett blankt. Hoppas innerligt att det var något fel med testet. Har iaf lagt beställning på cb early detect digitalt som kommer imorgon om vi har tur! Har iallafall fortfarande väldigt ont i brösten och haft molvärk hela dagen till och från, det hoppar från vänster till höger sida hela tiden.. fingers crossed!!
  • drömmenomfamiljelivet

Har någon koll på om man kan få en LH ökning vid graviditet? vet inte om alla sett mitt tidigare inlägg men fick ett positivt gravtest i förrgår och ett negativt igår. Testade nu bara för skojs skull att ta ett äl test och om man jämför med det senaste jag tog för 3 dagar sedan så är det ändå en tydlig ökning! 

• drömmenomfamiljelivet
    elliibellii skrev 2025-02-25 20:59:39 följande:
    Hmm, konstigt. Men vi håller tummarna att du plussar när de nya testet kommer Skrattande
    drömmenomfamiljelivet skrev 2025-02-25 20:49:35 följande:

Har någon koll på om man kan få en LH ökning vid graviditet? vet inte om alla sett mitt tidigare inlägg men fick ett positivt gravtest i förrgår och ett negativt igår. Testade nu bara för skojs skull att ta ett äl test och om man jämför med det senaste jag tog för 3 dagar sedan så är det ändå en tydlig ökning! 

Ja, det är möjligt (och nej, det hjälper ju inte förvirringen direkt) Obestämd

Det är en hel vetenskap att hålla koll på allt som händer och ska hända😂
Svar på tråden BIM Mars 2025