• Lorainza

BIM Mars 2025

Jag hoppar in här jag med! Trodde jag skulle ha BIM i februari, men min cykel blev visst lite skev och ÄL kom senare än förväntat, så BIM är numera 3/3 istället.

Lite osäkert om jag och mannen lyckats få till det tillräckligt dagarna runt ÄL (sjuka barn osv, lite svårt att få till det då haha).. men vi håller tummarna för livskraftiga simmare så kanske det inte är helt kört! 😂🤞

BIM
    3/3 Lorainza
    3/3 Tingeling
    3/3 Anonym (Universitetsbebis)
    3/3 Ardna
    7/3 Elisand
    8/3 Jennifur
    8/3 MissSE
    9/3 Rumpetrollet
    13/3 Juli1990
    13/3 Zozoi
    14/3 AngieF 
    17/3 Errorika
  • Lorainza

ÄL+6 idag och jag klättrar på väggarna här hemma. Dedär sista dagarna innan man kan testa är ju evighetslånga 😂

• Lorainza
    Aisof skrev 2025-02-25 12:58:14 följande:

Testade idag på BIM -7 och fick negativt. Inte ett streck att skymta! Ångrar nu att jag testade, för även om jag hade intalat mig själv att det säkert kommer vara negativt blev jag såklart jättebesviken. Men jag kunde inte hålla mig 🙈

Åh jag känner igen detdär allt för väl! Trots att man vet att det är så tidigt och att chansen till positivt är minimal.. så kan man inte låta bli! Håll ut, du är inte ute än.❤️
  • Lorainza
    Aisof skrev 2025-02-25 17:08:59 följande:
    Man hoppas ju på att se ett litet svagt streck åtminstone! Men ska försöka hålla mig ett par dagar till ❤️ Hur länge ska du vänta innan du testar? Tiden går så otroligt långsamt 😅
    Jag tänkte hålla mig till BIM? men så blir det inte!😅 Kommer ta ett test imorgonbitti när jag vaknat. 😇
  • Lorainza
    Jag vet inte om jag håller på att bli tokig.. är det bara jag eller är där en antydan till streck på dagens test?🥹 

Nedre testet är gårdagens, och det övre är dagens. 

Det är ju extremt svagt isåfall.. så vågar inte lita på något ännu. Har jag helt fått streck-ögon, eller ser ni också något svagt på det översta testet?😅

• Lorainza
    Anonym (Tingeling) skrev 2025-03-01 22:08:59 följande:

Hej! 

Lite fundersam, äl+11 (BIM-2) idag och haft negativa tester och nu när jag gick på toa var det ljusrosa blandat när jag torkade mig. Brukar aldrig få mensen tidigare och har inte haft menskänningar. KAN det vara nidis tro? Hoppas iaf 🙃

Det är inte omöjligt! Inte helt ovanligt att nidis kommer nästan samtidigt som mensen är beräknad! Håller tummarna för att det är så!🤩
  • Lorainza
    Anonym (blomman) skrev 2025-03-02 06:59:15 följande:

Grattis! 🥳

Hur många dagar efter ÄL är du?

Tack😍 ÄL+11 idag!
  • Lorainza
    Palettbladet25 skrev 2025-03-02 07:19:53 följande:

Jag dör 😭😭😭
    har följt alla trådar sen typ november men inte skrivit så mycket men ni alla har varit en trygghet i smyg, att lösa det ni skriver, se er ha gått igenom samma som jag, ni som lyckas, vi som inte lyckas. tack till er ❤️ nu hoppas jag bara att detta mirakel kan stanna denna gång ❤️
    Men åhh grattis!!😍
  • Lorainza
    Loppan2025 skrev 2025-03-02 07:25:02 följande:

Snälla säg att jag inte bara ser i syne 🙈

Jag ser ett streck!!😍🥳🥳
  • Lorainza

Det är en så speciell känsla när det digitala testet äntligen bekräftar det, plötsligt blir det så verkligt. Nu vågar jag äntligen lita på det!!🥹

Kommer hänga kvar i tråden och följa er andra, och hålla tummarna för att det dyker upp många plus nu under mars!❤️

• Lorainza
    Anonym (Sandlar) skrev 2025-03-03 06:47:59 följande:

Tog ett test idag RFSU testa tidigt och även det lika. Så svagt rosa att det nästan är omöjligt att avgöra om jag ser i synet eller inte? 😅 kan jag våga hoppas lite? 

Jag tror inte du ser i syne.. för jag ser också två streck!🥹❤️
  • Lorainza
    Zozoi skrev 2025-03-03 10:43:43 följande:
    Stort grattis, så fantastiskt! 🙌❤️
    Tack!❤️😍
Svar på tråden BIM Mars 2025