• Aisof

BIM Mars 2025

Hej!

Hoppar också in här ☺️ Försöker få mitt första barn ❤️

Hann göra några försök förra året med min partner, men tyvärr tog vårt förhållande slut. Eftersom att den biologiska klockan tickar (fyller 39 i oktober) och jag har velat bli mamma i så många år har jag nu hittat en ?privat donator?, och vi gjorde vårt första försök förra helgen. Prickade dock inte in ägglossningen perfekt, blev 1-2 dagar innan ÄL.

Var och gjorde en fertilitetsutredning för ett par veckor sedan och allt ser bra ut, men man vet ju aldrig hur äggkvaliteten är. Så jag har gjort allt möjligt för att försöka boosta fertiliteten med rosenrot, nattljusolja, inositol, nejlikaté och massa annat inför detta försök.

Har BIM den 3/3. Inga direkta symtom förutom lite ömma bröst och många synliga blodådror, men det har jag haft många gånger innan mens.

Hoppas innerligt för oss alla att vi plussar 🙏❤️

BIM
    1/3 5child
    1/3 Palettbladet25
    2/3 Annaalexandras
    3/3 Aisof
    3/3 Lorainza
    3/3 Tingeling
    3/3 Anonym (Universitetsbebis)
    3/3 Ardna
    5/3 Rhea
    7/3 Elisand
    8/3 Jennifur
    8/3 MissSE
    9/3 Rumpetrollet
    12/3 elliibellii
    13/3 Juli1990
    13/3 Zozoi
    14/3 AngieF 
    17/3 Errorika
    17/3 Hoppaspånr3 
    18/3 7barnsmamman87

• Aisof
    drömmenomfamiljelivet skrev 2025-02-23 19:28:51 följande:

Nu behöver jag verkligen hjälp!!!
    är på äl+7 (ish) och jag tog ett test vid 14 bara för att jag varit så otroligt trött, har jätteont i brösten och kissat som en galning.
    tror jag kissade för mycket på testet för själva rutan blev för blöt och kontrolllinjen blev inte heeelt ifylld vilket ni kan se på bilden. Kollade på testet nu 5 timmar senare då jag kom hem efter lite ärenden och ser TILL MIN STORA förvåning två linjer?? varav teststrecket är rosa. kan jag lita på detta resultat??? Ska självklart testa igen imorgon men behöver all hjälp. Stämmer detta så kommer jag dö av lycka!! vi har försökt i snart 2 år!

Håller tummarna för att det är positivt ❤️ blir spännande imorgon!

• Aisof
    drömmenomfamiljelivet skrev 2025-02-23 20:05:08 följande:
    kanske var otydlig, menade på själva biten av testet som syns i rutan, att det kändes som att det aldrig torkade. ska självklart testa på nytt!!❤️

känns dock (om det nu är så att testet stämmer) som att det visar för tydligt också för att vara så tidigt? Jag menar 7-8 efter äl är ju inte speciellt lång tid :/
    Du kanske hade ägglossning tidigare än du trodde? Eller testade du? Annars är det väldigt tidigt ja.. Har tyvärr inga råd men jag hoppas att nästa test visar positivt ❤️
  • Aisof

Testade idag på BIM -7 och fick negativt. Inte ett streck att skymta! Ångrar nu att jag testade, för även om jag hade intalat mig själv att det säkert kommer vara negativt blev jag såklart jättebesviken. Men jag kunde inte hålla mig 🙈

• Aisof
    Lorainza skrev 2025-02-25 15:55:42 följande:
    Åh jag känner igen detdär allt för väl! Trots att man vet att det är så tidigt och att chansen till positivt är minimal.. så kan man inte låta bli! Håll ut, du är inte ute än.❤️
    Man hoppas ju på att se ett litet svagt streck åtminstone! Men ska försöka hålla mig ett par dagar till ❤️ Hur länge ska du vänta innan du testar? Tiden går så otroligt långsamt 😅
  • Aisof
    Lorainza skrev 2025-02-25 17:35:28 följande:
    Jag tänkte hålla mig till BIM? men så blir det inte!😅 Kommer ta ett test imorgonbitti när jag vaknat. 😇
    Haha jag förstår dig alltför väl 😅 Vad spännande!! Hoppas hoppas hoppas att du får ett plus ❤️ 
  • Aisof
    Annaalexandras skrev 2025-02-26 08:43:49 följande:

Jag börjar ge upp 😅 BIM-4 idag och jag tog jag ett cb tidigt som jag annars brukar få väldigt starka spökstreck på men idag fanns där inte ens en strimma hopp. Blir så ledsen!

Förstår dig så väl ❤️ Testade också negativt imorse, inte ens ett litet spökstreck. Vi får testa igen om ett par dagar och försöka hålla hoppet uppe ❤️
Svar på tråden BIM Mars 2025