Anonym (Önskan97) skrev 2025-03-22 21:45:35 följande:
Skulle nog säga att NC tyvärr verkar ha rätt med CD19 😔 eftersom du bytte till tempen i början av cykeln så borde inte det påverka, den höjningen du har cd19 ser ut som en höjning efter ägglossning. Du kanske råka ut för samma sak som mig denna månad (har min graf högre upp i tråden), nämligen att LH steg två gånger. Jag hade stegring inför CD14 sedan gick det ner för att sedan börja stiga igen någon dag senare. Så himla frustrerande! Kommer nog bara tempa framöver och försöka att inte vara så känslomässigt investerad varje dag över hur tempen ser ut men det är så himla svårt 😩
Var rädd för det.. Då är det kört denna månad oxå då 😭
Bara att vänta på mensen igen och hoppas på att det blir 9e gången gillt även om man inte har mycket hopp längre 😞
Ja det är verkligen frustrerande, att vara så fokuserad på att ta ÄL-test och tempa, hålla koll på symtom och tecken på ägglossning för att sen få detta, att testen inte haft rätt som man trott och man är flera dagar fel 😞
Har fortfarande några ÄL-test kvar så kommer använda dem men kommer ha lite mer koll på tempen.
Såg din graf och håller tummarna för att det går vägen för er 🤞🏼