BIM Mars 2025
Jag kliver på här ❤️
Jag har ett pågående mf efter ett ma och trodde jag skulle hinna få ägglossning eller bim nu i februari men på återbesöket igår upptäcktes rester och jag fick med mig cytotec hem men det hände ingenting med dem i systemet. Förväntar mig lång återhämtning från detta mf. Kanske till och med behov av skrapning på återbesök om 2v. Men, i mars ska jag bannemig ha bim!! Får återkomma med datum när äl är bekräftad❤️ har ni tänkt på att bim i mars innebär bf i december? Vi kanske får livets finaste julklappar här inne ❤️
En fundering: man läser ofta i trådar att par försöker pricka in varannan dag kring äl, vi har ett rikt samliv så den biten är inga bekymmer. Men är det negativt att ha sex för ofta, tänker om kvaliteten på simmarna blir sämre? 🤔
Det som kan vara negativt med sex ofta är att du rubbar ditt pH-värde lite pga spermierna, vilken kan anses vara försämrande. Men spermiekvaliten blir nog bara bättre av fler utlösningar skulle jag gissa på 😄 dem produceras ju nya i såna mängder och hela tiden