• xnfsm

BIM Mars 2025

Hej hej,

vi försöker med barn nr 2. Har en dotter på 1,5 år och det en ganska brokig väg till att få henne. Förlorade en graviditet i v 15 och en i v 23 Innan vi fick henne. 

Bim 29/3. Har endast lyckats göra 2 försök denna månad. Äl-test visade positivt igår men negativt idag. bör vi ändå ligga en gång till idag eller är det onödigt? Vad tycker ni? 

• xnfsm

Ryser!!! Så underbart! Grattis <3

LokaHallon88 skrev 2025-03-14 11:39:34 följande:
    Jag tog ett test i tisdags, dagen före beräknad mens (ÄL+11) och det var tokblankt. Jag antog då som varje månad att det inte blev något.
    Min mens kom aldrig i onsdags, och inte igår heller så nu tog jag ett test idag, alltså fredag vid lunchtid (ÄL+14) och hör och häpna så dök det upp en svagt streck.
    Jag tog då ett till test för att dubbelkolla och det dök upp ett svagt streck där också.
    Jag och min man har försökt bli gravida sen september 2022, alltså i ca 2,5 år...(är 37 år).
    Är jag verkligen gravid??? Bifogar bilder!

• xnfsm

Tycker jag skymtar något svagt i nederkant iaf men inte så tydligt att jag skulle våga tro att det är positivt. hoppas du får starkare streck snart!! Håller båda tummar Hjärta

hoppfull123 skrev 2025-03-16 18:07:59 följande:

Jag har följt tråden lite och vill gratta er som plussat !! ❤️ jag tog ett test idag, och jag ser en svaaaag linje. Men har haft små blödningar senaste dagarna. Inte som en mens men jag blir ändå orolig. Kan det vara implantationsblödining? 

ser ni en svag linje också? Eller lurar mina ögon mig? 

• xnfsm

Så svårt att se på bilden. Ser ev något. Har du nån fler bild? När jag plussade med vår första så var testet negativt först så jag gick och la mig och sov igen. Kom upp en stund senare och då såg jag ett svagt svagt till streck. har du kvar testet? Kolla igen 

zebrans skrev 2025-03-16 20:14:28 följande:

Tog ett test nu på kvällsurin. Min man tycker han ser två streck. Jag är osäker. 

Vad tycker ni?

• xnfsm

En fråga, hur ofta försöker ni under ÄL? Alltså hur många gånger? :)

• xnfsm

ska du testa imorgon igen? Håller tummar! Uppdatera oss gärna ☺️🙏

zebrans skrev 2025-03-16 20:26:40 följande:
    Anonym (Ardna) skrev 2025-03-16 20:21:36 följande:
    Hoppas 🤞 men det är svårt med bildkvaliteten här, syns det på bild på familjeliv lär det vara tydligt i verkligheten 😂
    Har en utan blixt också. Fotat med en tegelsten, skulle man kunna tro 🤣

• xnfsm
    zebrans skrev 2025-03-17 06:24:43 följande:

Dagens test
    Grattis!!! Underbart! 
  • xnfsm
    zebrans skrev 2025-03-19 12:58:43 följande:
    Nej inte mycket ❤️
     vad tråkigt ❤️????? håller tummarna Att det avtar 
  • xnfsm

Grattis till alla plus ❤️ och kram till alla er som kämpar. 

en fråga, hur tidigt brukar ni testa? Jag går i väntan på att testa. Har känt ett lätt lätt illamående men det kan jag göra i vanliga fall också.. lite lätt molvärk ibland, också vanligt för mig. Jag har 8 dagar kvar till bim och 6 dagar sen äl.

• xnfsm
    Anonym (Tredje) skrev 2025-03-22 09:10:58 följande:

Tycker mig se ngt svagt men är osäker. Vi får se imorgon.

Efter 3 positiva gravtest på ett år så känner man sig allt för positiv längre 😅

Har du fått missfall eller menar du felaktiga test? 
  • xnfsm

5 dagar kvar till mens, testa eller inte? Har alla mina vanliga symptom på mens, är trött, hungrig, jätteirriterad osv. Känns givet att det blir negativt

• xnfsm
    Anonym (Önskan97) skrev 2025-03-23 15:40:35 följande:
    Skulle försökt vänta till kanske en eller två dagar innan mens!
    Tack. Jag testade idag och det var negativt. 4 dagar till bim. Så trist Att vänta in mensen
  • xnfsm

Mensen kom idag. En dag tidigt, alltid tacksamt att slippa vänta längre iaf. Hoppar in i tråd för april om det finns någon! Grattis till alla som plussade ❤️ lycka till alla vi som fortsätter försöka!

Svar på tråden BIM Mars 2025