• zebrans

BIM Mars 2025

Hej!

Hoppar gärna in här, även fast min bim är idag. Inga tester hemma så får vänta till måndag och eventuellt köpa.

Inte läst igenom hela tråden, men någon mer som tempar? :)

Jag har väldigt låg temperatur denna månad och vet inte riktigt vad det kan bero på? om det är negativt eller positivt. Vad tror ni erfarna? 
  • zebrans
    Anonym (Önskan97) skrev 2025-03-15 07:10:24 följande:

Jag har tempat drygt ett år med NC. Du har inte ändrat hur du mäter senaste dagarna, sovit annorlunda eller haft det ovanligt kyligt i sovrummet? Jag tror att tempen helst inte ska variera så mycket men så länge tempen är över baslinjen tänker jag att det är positivt 😊

Hoppas på plus för dig! 

Tack! Samma som sista månaderna. Skillnaden är att jag började med vitaminer denna cykel, men känns sjukt om de gör såhär stor skillnad :)

Vi får se. Ännu har inte mensen kommit och den brukar alltid komma äl+ 11 (igår). Dock haft spottings från och till i en vecka
  • zebrans

Bim+2, ännu inte tagit test?
    får hem på posten i eftermiddag så kanske får våga mig på det då.
  • zebrans
    Anonym (Önskan97) skrev 2025-03-16 06:59:39 följande:

Tempen gick ner idag, så frustrerande 😩
    min temp har varit såhär några andra gånger och då har ägglossning ändå varit nära men jag hade hoppats så att det var igår, så ev Bf inte skulle bli så sent in i december. Jag blir också rädd att det inte blir någon ägglossning alls och att man får vänta en månad till. 

Åh jobbigt!

Det är nog lite tabu att säga att man inte vill ha bim i december, men jag håller verkligen med Tyst

Håller tummarna att din ägglossning sker snart. Som du ser på min graf är min också rätt bråkig..
  • zebrans
    Anonym (Önskan97) skrev 2025-03-16 07:42:06 följande:
    Vi har försökt ett tag så vi ville fortsätta försöka ändå trots BF i december men hade kanske velat undvika just jul/nyår 😅 
    Ja förhoppningsvis går tempen upp imorgon 😊

Ja men precis så! 

men när man är inne i det så blir man lycklig oavsett månad såklart. Allt går ju tyvärr inte att planera 

• zebrans
    hoppfull123 skrev 2025-03-16 18:07:59 följande:

Jag har följt tråden lite och vill gratta er som plussat !! ❤️ jag tog ett test idag, och jag ser en svaaaag linje. Men har haft små blödningar senaste dagarna. Inte som en mens men jag blir ändå orolig. Kan det vara implantationsblödining? 

ser ni en svag linje också? Eller lurar mina ögon mig? 

Ser eventuellt ett svagt streck! Är det RFSU? Ogillar de en del så de är experter på spökstreck 😭

Vilken dag är du på? 

• zebrans
    hoppfull123 skrev 2025-03-16 18:35:43 följande:

Åh tack för svar! 

alltså jag har ingen aning om dagarna då jag har en super oregelbunden mens. Men jag tror att jag hade ägglossning ungefär 1,5 vecka sedan, så tidsmässigt vore det rimligt eller? 😅 

har tagit många test förut, men aldrig såhär. Sen har jag ömma bröst och ?tung? känsla i livmodern. Aldrig känt så förr heller!! Så jag är hoppfull. Ska ta ett ikväll igen och imorgon bitti 🙏🏼❤️

Håller tummarna för dig! Du får uppdatera oss 😄🙏
  • zebrans

Tog ett test nu på kvällsurin. Min man tycker han ser två streck. Jag är osäker. 

Vad tycker ni?

• zebrans
    xnfsm skrev 2025-03-16 20:18:36 följande:

Så svårt att se på bilden. Ser ev något. Har du nån fler bild? När jag plussade med vår första så var testet negativt först så jag gick och la mig och sov igen. Kom upp en stund senare och då såg jag ett svagt svagt till streck. har du kvar testet? Kolla igen 

Anonym (Ardna) skrev 2025-03-16 20:21:36 följande:
    Hoppas 🤞 men det är svårt med bildkvaliteten här, syns det på bild på familjeliv lär det vara tydligt i verkligheten 😂
    Har en utan blixt också. Fotat med en tegelsten, skulle man kunna tro 🤣

Svar på tråden BIM Mars 2025