Inlägg från: Anonym (Mojjan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mojjan)

BIM Mars 2025

Nämen hallå!

Jag har varit med i några BIM-trådar förr, dock inte denna eftersom jag la tanken helt åt sidan, men nu är det faktiskt så att min mens är 5 dagar sen, otroligt nog! (Ska testa i morgon)

Men, jag har en fråga som jag gått och grubblat över nu några dagar och ni är många kloka människor här med vettiga svar. 
    Min temperatur har legat på stadiga 36.7 (Jag började tempa morgontemp på BM-dagen för att ha koll på när mensen skulle komma) 
    Den brukar gå ner till 36.2-36.3 samma dag jag har mens. Är inte 36.7 en rätt låg temp egentligen för att vara en graviditets-temp om jag nu skulle vara gravid? Oftast har jag sett mammor som varit uppe och nosat på 37 grader vid graviditet. 

Jag hoppas det går bra för er! 

• Anonym (Mojjan)
    Anonym (Ardna) skrev 2025-03-18 10:50:54 följande:

Det är fullt normalt! 

mvh en som tittat på varenda gravidkurva på fertility friend 😎🙈

Men gud vad spännande!
    Tack så mycket för svar! 😁

Min lillasyster plusade i fredags så det hade varit väldigt komiskt om jag faktiskt är gravid. Endast 3dagar imellan 
  • Anonym (Mojjan)
    Anonym (Bebis2025) skrev 2025-03-18 11:01:33 följande:
    Hej! Har inte skrivit tidigare utan bara följt tråden. Tog detta test imorse (clearblue early) mest på skojs skull men tänkte att det nog skulle vara för tidigt för att testa. Men jag tror att det är positivt?? är på 9dpo idag
    strecket dök upp innan 3 minuter hade gått
    Jag ser det helt klart som positivt!
  • Anonym (Mojjan)
    zebrans skrev 2025-03-18 11:10:15 följande:

Jag hade precis samma tanke som dig!
    Min låg på 36.4 i början (efter ägglossning), därefter gick den nyligen upp till 36.7, så också väldigt låg. Min förra graviditet låt den runt 37.0 vid graviditet. Kan alltså skiljas ☺️

Aaah! Jag blir lite nervös nu, haha! 
    Jag såg att du hade fått ett pos, stort grattis! 
  • Anonym (Mojjan)

Ingen graviditet här!
    Hamnade på gynakuten och det visa sig att jag fått vätskefyllda cystor på båda äggstockarna. Därav min uteblivna mens troligtvis. Det förklarade också smärtan jag haft i hela bäckenet och speciellt ena sidan.
    Det känns lite läskigt att inte veta när mensen ska komma, jag har aldrig haft detta tidigare med mensrubbning

Stort grattis till er som plusat och kämpa på till er andra ❤️

Svar på tråden BIM Mars 2025