• nov91

BIM Mars 2025

Hakar också på den här tråden, känner mig helt plötsligt inte ensam längre i mina känslor och tankar så blev tvungen att bli medlem här! 

Jag 33 och sambon 30 har inga barn sedan tidigare och i december började vi gosa utan att skydda oss. Innan vi slutade skydda oss skulle vi bara gosa på som vanligt utan att tracka äl och se vad som händer. Trodde väl nånstans att det skulle gå på första försöket. Från första goset oskyddat väcktes sådana sjuka känslor i mig som jag inte var beredd på haha. Vill ha bebis NU! Trots att vi är tidiga i våra "försök" och att jag inte har trackat min ägglossning så har jag blivit så otroligt ledsen över att jag inte blivit gravid än. 

Har såklart sambon vid min sida i detta men känns så skönt att läsa alla era öppna och ärliga inlägg, då jag inte berättat för andra i min närhet om detta. Denna månaden var första månaden som jag ville ta ägglossningstest (då jag har börjat inbilla mig att jag kanske inte har ägglossning och inte kan bli gravid). Har alltid haft regelbunden mens men google har blivit min värsta fiende det senaste. Testade clearblue och fick blinkande smiley i två dagar innan jag fick fast smiley igår. Får se vad som händer den här månanden!

Känns så skönt att kunna läsa era inlägg & inte känna sig ensam i bebis längtan. Hjärta

Bim lista

1/3 5child
    1/3 Palettbladet25
    2/3 Annaalexandras
    3/3 Aisof
    3/3 Lorainza
    3/3 Anonym (Universitetsbebis)
    3/3 Ardna
    5/3 Rhea
    6/3 Loppan2025
    7/3 Elisand
    8/3 Jennifur
    8/3 MissSE
    9/3 Rumpetrollet
    12/3 elliibellii
    13/3 Juli1990
    13/3 Zozoi
    14/3 AngieF 
    17/3 Errorika
    17/3 Hoppaspånr3 
    18/3 7barnsmamman87
    20/3 Mitu93
    21/3 Nov91
    22/3 melissy
    26/3 Tingeling
    29/3 Flisen123
    28/3 MrsHoppas
    31/3 Anonym (ÖnskarSladdis)
    31/3 Önskan97
  • nov91
    Trohoppkärlek91 skrev 2025-03-07 14:36:44 följande:

Hej

har Haft jättekonstigt med min mens senaste. Är nu på BIM+11 idag visa grav test detta. Dock ej morgonkiss. Ser ni andra något streck Eller är de jag som önskeser Tro.. 

allt gott önskar er alla att de går bra med bebisverkstad ❤️
    Jag ser streck ☺️❤️
  • nov91
    Zozoi skrev 2025-03-15 11:14:27 följande:

Stort grattis till alla plus & massa kärlek till er som fortfarande kämpar 🙏

Själv hade jag BIM igår men fortfarande ingen mens, min kropp spelar väl mig ett spratt kanske. Vet inte längre och jag är så trött på att bli besviken månad efter månad, känns som att min kropp inte vill samarbeta längre. Jag känner mig bara så slut, både fysiskt och psykiskt.

Förstår dig verkligen i känslan, min kropp spelar mig ett spratt också känns det som. Har alltid haft regelbunden mens och inga större symptom innan mens mer än mensvärk. Sen jag & sambon började försöka har mensen vart sen varje månad, känner olika symptom varje månad och inget plus! Var sjukt sken gravid förra månaden. 

Även nu känner jag symptom jag inte känner igen men är övertygad om att det är inte är något denna månad heller. 

Hoppas att din uteblivna mens är ett litet plus & grattis till alla andra som plussat ❤️

• nov91
    Zozoi skrev 2025-03-15 15:31:19 följande:
    Fan vad tufft det är ibland detta, det tär verkligen på psyket tycker jag. Man slängs hela tiden mellan hopp och förtvivlan, det tar massvis med energi 😩

När har du BIM? Håller tummarna för dig med ❤️
    Ja det gör det verkligen. Att man går och känner efter konstant och att inte veta förens man vet, sjukt krävande! Som du säger, att pendla mellan hopp och ledsamhet hela tiden, inte konstigt man blir trött 🌷 

21/3 har jag. Skall du ta test snart? ❤️
  • nov91
    Zozoi skrev 2025-03-15 19:18:26 följande:
    Jag kanske hade senare ägglossning än jag trott, jag tempar ju inte så jag vet inte 100% när eller om den skett.

Jag tänker att jag väntar till måndag eller något och om inte mensen dykt upp då så tar jag ett nytt test. Jag testade negativt med testa-tidigt i typ tisdags eller när det var, minns inte 😂

Kommer du kunna hålla dig till bim tror du eller kommer du testa tidigare? 😊❤️
    Ah förstår! Håller fortfarande tummarna för dig ☺️ jag skall nog vänta, varje gång jag testat har mensen kommit typ dagen efter. Så ska bara försöka vara lite ❤️
  • nov91
    elliibellii skrev 2025-03-16 04:19:36 följande:
    Zozoi skrev 2025-03-15 15:31:19 följande:
    Fan vad tufft det är ibland detta, det tär verkligen på psyket tycker jag. Man slängs hela tiden mellan hopp och förtvivlan, det tar massvis med energi 😩

När har du BIM? Håller tummarna för dig med ❤️
    Och så säger dem att man inte ska stressa för då blir det inget.. lätt att slappna av när man går mellan hopp och förtvivlan konstant Obestämd

Jag är på CD35, vilket är sjukt, för jag ligger i vanliga fall mellan 28-30

Hoppas det gå ann för oss alla Hjärta

Men eller hur! Omöjligt att slappna av, är som att hjärnan tänker på det underliggande hela tiden 🌷

åh vad störande. Hade du testat dig? ❤️
  • nov91
    elliibellii skrev 2025-03-17 03:00:53 följande:
    Testade negativt på BIM (CB early), men ska testa imorgon (idag) igen ????

Försöker vara ?hakuna matata? över det hela, men det går verkligen upp och ner. ?Oj men det här kan ju vara ett gravid-symtom! 🤩🤩 .. Fast även symtom på att mensen är runt hörnet 🤔? 

En dag i taget, så når man tillslut sitt mål ❤️
    åh håller tummarna för dig!! ❤️ du får uppdatera oss 

ja men eller hur 😂 så går mina tankar med, snart dags för mens men minsta lilla känning tänker jag att jag kanske är gravid 😅
  • nov91

Hej alla fina tjejer i tråden! Sitter här på jobbet och fick lite panik nu när jag gick på toa. Hade en ytterst liten & ljus/utspädd ljusröd färg på toapappret. Min mens är beräknad till torsdag enligt min app och hade fast smiley på Clearblue den 6/3. Har ingen mensvärk men känner mig lite uppblåst. Brukar alltid få känningar att mens är på gång dagen innan den kommer och alltid jobbig mensvärk den dagen hon väl kommer. 

kan detta vara en nidblödning?? Eller är det tant röd som kommit på besök? Vet att det enklaste sättet att veta är ett test men är fast på jobbet och måste berätta för någon, dvs er 😂❤️

Svar på tråden BIM Mars 2025