BIM Mars 2025
Hakar också på den här tråden, känner mig helt plötsligt inte ensam längre i mina känslor och tankar så blev tvungen att bli medlem här!
Jag 33 och sambon 30 har inga barn sedan tidigare och i december började vi gosa utan att skydda oss. Innan vi slutade skydda oss skulle vi bara gosa på som vanligt utan att tracka äl och se vad som händer. Trodde väl nånstans att det skulle gå på första försöket. Från första goset oskyddat väcktes sådana sjuka känslor i mig som jag inte var beredd på haha. Vill ha bebis NU! Trots att vi är tidiga i våra "försök" och att jag inte har trackat min ägglossning så har jag blivit så otroligt ledsen över att jag inte blivit gravid än.
Har såklart sambon vid min sida i detta men känns så skönt att läsa alla era öppna och ärliga inlägg, då jag inte berättat för andra i min närhet om detta. Denna månaden var första månaden som jag ville ta ägglossningstest (då jag har börjat inbilla mig att jag kanske inte har ägglossning och inte kan bli gravid). Har alltid haft regelbunden mens men google har blivit min värsta fiende det senaste. Testade clearblue och fick blinkande smiley i två dagar innan jag fick fast smiley igår. Får se vad som händer den här månanden!
Känns så skönt att kunna läsa era inlägg & inte känna sig ensam i bebis längtan. 
1/3 5child
1/3 Palettbladet25
2/3 Annaalexandras
3/3 Aisof
3/3 Ardna
5/3 Rhea
7/3 Elisand
8/3 MissSE
12/3 elliibellii
17/3 Errorika
17/3 Hoppaspånr3
18/3 7barnsmamman87