• elliibellii

BIM Mars 2025

7e försöket, 1a barnet - blir det inget denna gången så funderar jag starkt på att testa rosenrot om mensen kommer {#emotions_dlg.flower}

Inte haft ÄL än men det kommer väl här i dagarna, kroppen säger att det är på g, testerna är dock negativa Obestämd

Ny här på FL, så en djupdykning i arkivet kanske hjälper till på traven också med allt vad kunskap och tips gäller Tungan ute

BIM
    1/3 5child
    1/3 Palettbladet25
    2/3 Annaalexandras
    3/3 Lorainza
    3/3 Tingeling
    3/3 Anonym (Universitetsbebis)
    3/3 Ardna
    5/3 Rhea
    7/3 Elisand
    8/3 Jennifur
    8/3 MissSE
    9/3 Rumpetrollet
    12/3 elliibellii
    13/3 Juli1990
    13/3 Zozoi
    14/3 AngieF 
    17/3 Errorika
    17/3 Hoppaspånr3 
    18/3 7barnsmamman87
  • elliibellii
    drömmenomfamiljelivet skrev 2025-02-23 19:28:51 följande:

Nu behöver jag verkligen hjälp!!!
    är på äl+7 (ish) och jag tog ett test vid 14 bara för att jag varit så otroligt trött, har jätteont i brösten och kissat som en galning.
    tror jag kissade för mycket på testet för själva rutan blev för blöt och kontrolllinjen blev inte heeelt ifylld vilket ni kan se på bilden. Kollade på testet nu 5 timmar senare då jag kom hem efter lite ärenden och ser TILL MIN STORA förvåning två linjer?? varav teststrecket är rosa. kan jag lita på detta resultat??? Ska självklart testa igen imorgon men behöver all hjälp. Stämmer detta så kommer jag dö av lycka!! vi har försökt i snart 2 år!

Kassera och ta ett nytt test, både urin på ställen där det inte ska vara och 5h känns lite väl, men ja, det kan absolut finnas en liten knodd där inne!

Håller tummarna att du plussar "på rätt sätt" också Hjärta
  • elliibellii
    drömmenomfamiljelivet skrev 2025-02-25 20:12:21 följande:
    Tog ett test igår som visade total negativt? Samma märke som det väldigt tydliga jag fick. känner mig så förvirrad och fattar verkligen ingenting. ett jättetydligt test, ett svagt och sen dagen efter få ett blankt. Hoppas innerligt att det var något fel med testet. Har iaf lagt beställning på cb early detect digitalt som kommer imorgon om vi har tur! Har iallafall fortfarande väldigt ont i brösten och haft molvärk hela dagen till och från, det hoppar från vänster till höger sida hela tiden.. fingers crossed!!
    Hmm, konstigt. Men vi håller tummarna att du plussar när de nya testet kommer Skrattande
    drömmenomfamiljelivet skrev 2025-02-25 20:49:35 följande:

Har någon koll på om man kan få en LH ökning vid graviditet? vet inte om alla sett mitt tidigare inlägg men fick ett positivt gravtest i förrgår och ett negativt igår. Testade nu bara för skojs skull att ta ett äl test och om man jämför med det senaste jag tog för 3 dagar sedan så är det ändå en tydlig ökning! 

Ja, det är möjligt (och nej, det hjälper ju inte förvirringen direkt) Obestämd

• elliibellii

Hopp.. BIM imorgon och jag känner inget mer än lite molande i ?tjejmagen? till och från. Inga tydliga, vanliga symtom som jag brukar ha innan mens, så är lite konfunderad på om jag bara övertänker/överanalyserar alla känslor så att inget känns? 🤔😂

• elliibellii

BIM idag, CD31, gravtest cb testa tidigt negativt 😬

Börjar kännas som att det inte blivit något denna cykeln 🥲

• elliibellii
    Anonym (Eli) skrev 2025-03-13 17:41:59 följande:

Min mens bör komma senast idag men noll symptom på varken den eller graviditet. 
    Har beställt test som kommer imorgon och är så förväntansfull! Hoppas hoppas hoppas! 

Hade inga symptom med min första graviditet heller men däremot min andra, som slutade i missfall. Starkt luktsinne och ömma bröstvårtor. Vill inget annat än att få ett plus! 

AngieF skrev 2025-03-13 16:56:49 följande:
    Jag väntar tills imorgon bitti för att få så tillförlitligt svar som möjligt men väntan känns evig..

Håller tummarna för båda er! 🌸
  • elliibellii
    LokaHallon88 skrev 2025-03-14 23:17:16 följande:

Tog ett till vanligt test, samt ett digitalt för någon timme sedan och nu är det inga tvivel Hjärta

Iiiih! Grattis 🥳 
  • elliibellii
    nov91 skrev 2025-03-15 16:22:22 följande:
    Ja det gör det verkligen. Att man går och känner efter konstant och att inte veta förens man vet, sjukt krävande! Som du säger, att pendla mellan hopp och ledsamhet hela tiden, inte konstigt man blir trött 🌷 

21/3 har jag. Skall du ta test snart? ❤️
    Zozoi skrev 2025-03-15 15:31:19 följande:
    Fan vad tufft det är ibland detta, det tär verkligen på psyket tycker jag. Man slängs hela tiden mellan hopp och förtvivlan, det tar massvis med energi 😩

När har du BIM? Håller tummarna för dig med ❤️
    Och så säger dem att man inte ska stressa för då blir det inget.. lätt att slappna av när man går mellan hopp och förtvivlan konstant Obestämd

Jag är på CD35, vilket är sjukt, för jag ligger i vanliga fall mellan 28-30

Hoppas det gå ann för oss alla Hjärta

• elliibellii
    nov91 skrev 2025-03-16 07:53:07 följande:
    Men eller hur! Omöjligt att slappna av, är som att hjärnan tänker på det underliggande hela tiden 🌷

åh vad störande. Hade du testat dig? ❤️
    Testade negativt på BIM (CB early), men ska testa imorgon (idag) igen ????

Försöker vara ?hakuna matata? över det hela, men det går verkligen upp och ner. ?Oj men det här kan ju vara ett gravid-symtom! 🤩🤩 .. Fast även symtom på att mensen är runt hörnet 🤔? 

En dag i taget, så når man tillslut sitt mål ❤️
  • elliibellii
    xnfsm skrev 2025-03-16 20:20:23 följande:

En fråga, hur ofta försöker ni under ÄL? Alltså hur många gånger? :)

En gång, varannan dag, ibland oftare, bros på suget 😎🌸
  • elliibellii
    nov91 skrev 2025-03-17 05:30:49 följande:
    åh håller tummarna för dig!! ❤️ du får uppdatera oss 

ja men eller hur 😂 så går mina tankar med, snart dags för mens men minsta lilla känning tänker jag att jag kanske är gravid 😅
    Testade toknegativt med morgonurinen med stickor från olika märken, så då väntar vi några dagar till.. ☺️

Kul att heja på alla i tråden här oavsett 🌸❤️
  • elliibellii

Min längsta cykel någonsin, på 39 dagar (brukar ligga på 28-30) slutade igår, idag inleder jag en ny cykel med den absolut värsta mensvärken jag upplevt Död

Så elliibellii over and out, hörs i den andra tråden {#emotions_dlg.flower}

Lycka till, till er som fortfarande väntar med spänning och ni som plussat Hjärta

Svar på tråden BIM Mars 2025