• Misosoppa

Bästa fleshlighten

Hej

Jag har tänkt köpa en fleshlight till min pojkvän till alla hjärtansdag. Vet att han gärna skulle vilja prova en men han skulle aldrig gå och köpa en själv.  Men det är en jungel! Vilken ska jag välja? Han har en normalstor k*k och jag vill köpa en fleshlight som ser ut som en riktig vagina men vill inte köpa en som är  "avgjuten" från någon inom porrindustrin. 
    Den ska helst inte låta för mycket heller.

Kan någon vara snäll och ge mig tips på en bra och skön fleshlight?

• Svar på tråden Bästa fleshlighten
  • Anonym (fakepussy)

Köp en som inte är en avgjutning av en vagina.
    Bättre med de mer generiska.
    Jag upplever ingen skillnad i känslan, men personligen tycker jag att fakevaginor är lite äckliga.
    Bättre då med bara ett runt hål.
    Tycker också att de håller bättre.
    De som är formade som vaginor har ofta spruckit i ovan- eller underkant där läpparna går ihop.

• Anonym (Kuno)

Jag har en Tenga Flip Zero, en lösmus med inbyggd vibrator. Den är ganska dyr, men värd vartenda öre. Jag kommer så jag nästan dör.

Priset varierar väldigt mycket, så kolla Pricerunner för hämförelse.

Har du några sexleksaker själv? Om han tycker att det är pinsamt så kan du jämföra era prylar, det borde inte vara mer skamfyllt med leksaker för män än för kvinnor (även om det verkar betraktas så ibland).

Du är härlig som vill ge honom den njutningen!

• Misosoppa
    Anonym (fakepussy) skrev 2025-02-11 14:39:00 följande:

Köp en som inte är en avgjutning av en vagina.
    Bättre med de mer generiska.
    Jag upplever ingen skillnad i känslan, men personligen tycker jag att fakevaginor är lite äckliga.
    Bättre då med bara ett runt hål.
    Tycker också att de håller bättre.
    De som är formade som vaginor har ofta spruckit i ovan- eller underkant där läpparna går ihop.

Ah ok! Tänkte att det kanske var skönare visuellt för honom om den var avgjuten som en vagina? Men ska kanske tänka om där....Du har inte tips på någon modell/fabrikat som är värt att köpa?
  • Misosoppa
    Anonym (Kuno) skrev 2025-02-11 16:15:10 följande:

Jag har en Tenga Flip Zero, en lösmus med inbyggd vibrator. Den är ganska dyr, men värd vartenda öre. Jag kommer så jag nästan dör.

Priset varierar väldigt mycket, så kolla Pricerunner för hämförelse.

Har du några sexleksaker själv? Om han tycker att det är pinsamt så kan du jämföra era prylar, det borde inte vara mer skamfyllt med leksaker för män än för kvinnor (även om det verkar betraktas så ibland).

Du är härlig som vill ge honom den njutningen!

Tack för tipset! Ska kolla upp den!
    Ja jag har sexleksaker 😀 Bland annat fick jag en Sinful-adventskalender av honom i december, där fanns en massa göttigt för både mig och honom 😊 Han är lite mer hämmad än vad jag är när det gäller såna här grejer, men han älskar när vi väl använder det! Ikväll ska han få en oljig helkroppsmassage och då tänkte jag ta fram lite grejer från kalendern vi inte hunnit prova än 😍
  • Anonym (Tjululu)

Köpte mig en Pyro Advanced Thrusting. Och den tar ronken till annan dimension haha. Lite dyr men helt klart värt det

• hmm77
    Anonym (Tjululu) skrev 2025-02-11 19:01:40 följande:

Köpte mig en Pyro Advanced Thrusting. Och den tar ronken till annan dimension haha. Lite dyr men helt klart värt det

haha
  • Tremere
    Misosoppa skrev 2025-02-11 18:31:42 följande:
    Ah ok! Tänkte att det kanske var skönare visuellt för honom om den var avgjuten som en vagina? Men ska kanske tänka om där....Du har inte tips på någon modell/fabrikat som är värt att köpa?
    Eftersom den ändå är fake så spelar inte det visuella så stor roll. 
    Just nu har jag en sån här från Temu. 
     share.temu.com/RTAGbIJXpzA
    Supermjuk insida och ett hårt fodral. 
    Enkelt att sätta några hårsnoddar eller breda gummiband runt om man vill ha den tightare. 
    Också enkel att rengöra då den är så töjbar att man kan vända den ut och in. 
    Å så är det lite läckert att se kuken genom den. 
  • Anonym (Urk...)

Jag fattar inte hur ni vågar. Skulle jag använda en sådan på min man och han kom snabbare i den än jag kan få honom att göra med min egen eller med munnen skulle jag må skitdåligt. 

• Anonym (Tjululu)
    Anonym (Urk...) skrev 2025-02-11 20:19:15 följande:

Jag fattar inte hur ni vågar. Skulle jag använda en sådan på min man och han kom snabbare i den än jag kan få honom att göra med min egen eller med munnen skulle jag må skitdåligt. 

Finns nog ingen man i världen som skulle välja en lösfitta över känslan av en riktig som kramar om hans kuk. Och även tappa den intima närheten man får ihop med en partner. Du kan vara lugnare än Snopp dogg efter x antar rökare
  • Anonym (Urk...)
    Anonym (Tjululu) skrev 2025-02-11 20:42:23 följande:
    Finns nog ingen man i världen som skulle välja en lösfitta över känslan av en riktig som kramar om hans kuk. Och även tappa den intima närheten man får ihop med en partner. Du kan vara lugnare än Snopp dogg efter x antar rökare
    Jag mäter ofta tid på sex (Konstig ovana, lite OCD) inte exakt men jag vet hur fort jag kan om jag gör så bra jag kan få honom att komma på olika sätt i genomsnitt. Så jag hade jag köpt en sådan och använt på honom hade jag inte kunnat hålla mig från att "tävla" med den och kanske blivit jäkligt besviken på mig själv av det. 
Svar på tråden Bästa fleshlighten