Inlägg från: Anonym (Eli) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Eli)

En fråga till kvinnor

Anonym (Rob) skrev 2025-02-13 11:57:40 följande:
    Vi tar denna då... Dubbelt så många svar.

www.familjeliv.se/forum/thread/81176118-vilken-langd-foredrar-du-hos-man-bara-for-kvinnor

Fortfarande vill 74% av kvinnorna ha en man över 180 cm.
    Och 87% vill ha en man över 175 cm.
    Varför är jag inte förvånad att du som tror att clickbaitartiklar är detsamma som vetenskapliga artiklar tror att en random poll på fl fungerar som empirisk studie 😂😂😂
  • Anonym (Eli)
    Anonym (Rob) skrev 2025-02-13 15:20:01 följande:
    Längden trumfar allt för kvinnor.
    Medan vikten trumfar för män.

"These findings are confirmed for both males and females, but being taller seems to be more relevant for males, while being thinner is more important for females. We have also found that taller and thinner females and males tend to be married with partners earning higher labor incomes. These findings were robust to a number of checks."

pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/25280116/

www.vice.com/en/article/dating-tall-man-advantage-love-island/

"
    It?s also why every woman on Love Island immediately lists ?tall? as their most desired personality trait upon entering the villa. On last Monday?s episode, newcomer Molly-Mae incurred the wrath of Yewande for saying that her date Danny was exactly her type: ?It?s because he?s tall. He?s so tall. Tall boys are just a thing for me.?
    Self-professed ?tall whore? Catherine, 26, says she finds tall men irresistible. ?I?m 5?10? so prefer to go for tall guys,? she tells me over DMs. ?I?m currently obsessed with a guy who is 6?5? and I KNOW is a drug addict, but he?s so tall that I can?t pull myself away. I can, with 100 percent certainty, tell you I would not be anywhere near as interested in him if it wasn?t for his height.?

"Sarah, 31, is 5?4? and says she ?can?t feel an emotion? towards men under 6?3?. ?The appeal is [related to] Jimmy Stewart [6?3?] and Jarvis Cocker [6?2?] fantasies and the fact that meme culture has ruined my brain and driven me toward the ?long bois?,? she explains. ?My partner is 6?5? and I haven?t had to reach for anything in years.?
    Has a man?s height ever blinded her to his less desirable traits ? like a bad personality? ?I don?t regret a thing, but in hindsight, a man wearing an exact costume replica of Frank from Donnie Darko is not someone I would have snogged in a library had he been the size of Peter Rabbit.?
    Nämen gud så vetenskapligt belagd denna krönika om en jävla dokusåpa är då...
  • Anonym (Eli)
    Anonym (Rob) skrev 2025-02-13 15:35:36 följande:
    Missade du den första vetenskapliga undersökningen?
    Den som fastställer att kvinnor med lägre bmi verkar föredra högutbildade män? 😁
  • Anonym (Eli)
    Anonym (Rob) skrev 2025-02-13 15:43:16 följande:
    Kvinnor föredrar långa och högutbildade män. Medan män föredrar smalare kvinnor.  Vad är konstigt med det ??
    Det är väl egentligen inget konstigt. Men det borde väl fungera som sporre för dig att skaffa en utbildning istället för att gnälla på fl över tjocka kvinnor om det nu är så jävla viktigt för dig att hitta en smal kvinna. Längd kan man inte göra så mycket åt men du kan välja om du vill förbli obildad eller ej.
  • Anonym (Eli)
    Anonym (Rob) skrev 2025-02-13 15:59:58 följande:
    Haha, nu är jag redan högutbildad men inte lång.  Ingen utbildning hjälper mot det.
    Kvinnor kan däremot både utbilda sig och gå ner i vikt...
    Jo visst du...
  • Anonym (Eli)
    Anonym (Rob) skrev 2025-02-13 17:05:34 följande:
    Matchar bara med smala tjejer.
    Varför har du då så mycket problem med att kvinnor vill ha längre män? Om du matchar med de kvinnor du vill ha så vad är grejen?

Och kom nu inte dragande med att du bryr dig om kvinnors hälsa, snälla....
  • Anonym (Eli)
    Anonym (Rob) skrev 2025-02-13 17:33:44 följande:
    Kvinnor kan gå ner i vikt...
    Män kan inte bli längre. Känns inte riktigt jämförbart. 
    Ja det har du upprepat sådär 10000 gånger nu. Men frågan kvarstår varför du bryr dig när du enligt dig själv matchar med de kvinnor du vill ha. Då har du väl inga problem på den fronten så var kommer all denna bitterhet från?
  • Anonym (Eli)
    Anonym (Rob) skrev 2025-02-13 17:39:28 följande:
    Matcha är en sak.
    Du vet att smala, attraktiva kvinnor får tusentals matchingar?   
    Jo det vet jag. Men om du matchar med dem så finns det väl ändå någon typ av intresse, så längden bör ju inte vara det som sätter käppar i hjulet för dig?
    Såvida du inte ljuger om din längd och påstår att du är längre än du är. Eller använder bilder som ljuger om ditt utseende.

Om kvinnorna väljer någon annan framför dig så bör det vara något som kommer fram först efter att ni matchat.
  • Anonym (Eli)
    Anonym (Lotus) skrev 2025-02-13 17:45:19 följande:
    Rob är så frustrerad över att han är kort. Därför så lägger han sin ilska på någonting annat, och nu är det överviktiga kvinnor. Han ser nog upp till "Alfahannen" som beter sig på samma sätt. De har nog bildat en klubb där de är de enda medlemmarna. Kanske med klubbnålar och lösenord?
    Bra att rob har en (1) vän i alla fall 😂
  • Anonym (Eli)
    Anonym (Rob) skrev 2025-02-13 17:55:02 följande:
    Eftersom jag inte skriver min längd så sätter det färre käppar. Käppen kommer först när man träffas.
    Ja då är det inte konstigt. Stå för din längd istället.
  • Anonym (Eli)
    Anonym (Rob) skrev 2025-02-13 18:15:36 följande:
    Näe, för att öka barnafödande och kvinnors hälsa bör kvinnorna gå ner i vikt.
    Jag klarar mig bra ensam.
    Och där kom den ja...
    Jag tror inte ett dugg på att du är lycklig ensam. Du behöver en vän. Och det säger jag för att jag bryr mig om mäns folkhälsa. Ingen mår bra av att du sitter ensam och förbittrar dig.

Män kommer inte få några barn om de gnäller på kvinnor som du gör. Gör mäns folkhälsa en tjänst och jobba med dig själv.
Svar på tråden En fråga till kvinnor