• Anonym (stor)

Känner ni honom inuti

Jag har alltid varit ganska trång och känt mannen inuti. När jag sätter i mitt finger så känner jag fortfarande att jag kan spänna muskeln hårt och slappna av, vilket betyder att jag inte är alldeles förslappad därnere. Är 50+ och har fött barn. Min man säger att han inte känner någonting när jag är för blöt därnere och jag känner inte heller något då. Liksom ingen friktion. Försöker spänna mig, men han känner ändå inget. Då är det också svårt att få orgasm. Känner ni alltid mycket när han är i er? Min partner har ändå ganska stor.

• Svar på tråden Känner ni honom inuti
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Hjälm

Jag kan som man känna igen mig och tror inte det handlar om hur många barn någon fött. Det handlar nog bara om hur våt kvinnan är. Min erfarenhet är att kvinnor med ADHD diagnos blir betydligt mer våt än en kvinna utan diagnos. Du behöver inte anstränga dig så mycket för att få en kvinna med ADHD riktigt våt. Många gånger för våt så att man knappt känner att man är i henne. Men istället lite roligare och mer aktiv.Alla är olika men bäst är ändå att ha sex/älska med någon man är kär i och älskar.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (stor)
    Hjälm skrev 2025-02-12 15:33:38 följande:

Jag kan som man känna igen mig och tror inte det handlar om hur många barn någon fött. Det handlar nog bara om hur våt kvinnan är. Min erfarenhet är att kvinnor med ADHD diagnos blir betydligt mer våt än en kvinna utan diagnos. Du behöver inte anstränga dig så mycket för att få en kvinna med ADHD riktigt våt. Många gånger för våt så att man knappt känner att man är i henne. Men istället lite roligare och mer aktiv.Alla är olika men bäst är ändå att ha sex/älska med någon man är kär i och älskar.

Tack för svar! Nej jag är inte fake, jag är en en kvinna på riktigt som undrar och det är väl ett fritt forum att ställa frågor på?

Så roligt när du skriver ADHD. Jag har just adhd och blir otroligt lätt våt, vilket min man älskar. Samtidigt så känns det inte jättemycket när man är så våt, så det är både plus och minus. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Hm)

Vi har exakt samma problem. Jag säger problem för det förstör sexlivet att ständigt bli för våt så han slaknar och jag känner ingrnting 

• Anonym (M)

Förstår inte helt. Han känner inget men känner du honom? Eller känner du knappt heller?

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Känner ni honom inuti