• Anonym (r)

Testfamiljer sökes!

Anonym (J) skrev 2025-02-13 12:24:05 följande:

Jöklar vad orpoffsigt att skriva ut f ett ta på ett forum 

Jisses...

Det är helt normalt att söka deltagare till allt möjligt via internet numera och detta är en namngiven person på ett företag så inget skumt.

• Anonym (r)
    felix le chat skrev 2025-02-13 13:17:25 följande:
    Jo men man skall kontakta redaktionen på FL och inleda ett samarbete.
    Inte starta en gratistråd.
    Och det tror vi att folk inser när det inte ens finns en sida för regler att hitta? FL brukar godkänna om det är tydligt vem som gjort undersökningen och här är det inte ens en länk till en utan man får själv välja att kontakta personen. Knappast oseriöst att gå samma väg som många andra gör, det är helt normalt tillvägagångssätt numera. Säga vad man vill om saken.
  • Anonym (r)
    Anonym (J) skrev 2025-02-13 13:42:06 följande:
    Precis, säga vad man vill. Jag tycker det är oseriöst. Du gör inte. Vi tycker olika helt enkelt och så får det vara
    Vilket inte spelar någon roll när det faktiskt numera är ett normalt förfarande. Att förfasas såpass att du skriver så snabbt att ditt första inlägg är... ja jag vet inte hur du tänkte där. Företag skriver inlägg, skickar meddelanden etc hela tiden utan att det anses konstigt numera. Detta var inte ens konstigt skrivet och leder till en specifik person som föräldern kan mejla för att se om det passar. Hade det gått via FL som inte ens kan ha en fungerande support hade jag inte medverkat, en namngiven bank absolut.
Svar på tråden Testfamiljer sökes!