Anonym tröt man...
För att köra den femenistiska tjofräsen först... är sy helt säker på att du inte gjort nått fel? Menar,18 år. Låter som lång tid för en person av motsatta kön att samla minus poäng. Du har vart trogen i 18år? Inga "sne steg" eller laydies bu the night" så att säga? Sjukskriven.... dvs, inte lika hög inkomst... hmmm
Hm...
Du är antingen en vek man som inte förtjänar en kvinna och barn i ditt liv.
Eller så måste du fan ta dig i kragen och göra något med dit liv.
Dom flesta kvinnor, idag eller för 25000 år sedan, "gifte" sig, "bildade" par med den starkaste mannen, på grund av att han kunde skaffa mat för avfödan. Din "fru" han uppenbarligen insett att du INTE är den starkaste. MED DET SAGT - två val - fortsätt att tycka synd om dig själv och gräv ner dig i ett Socialträsk, eller åtminstone FÖRSÖK att ta dina egna skosnören i hand och försök flyga. Gör nått...
Tro på Dig själv! Om du vill bli......... svergies bästa ICKE abdul kebab pizza makare.... KÖR HÅRT! Om du vill bli Världens bästa djupdykare... Kör HÅRT..!
TRO PÅ DIG SJÄLV, GÖR DET DU TROR PÅ!
(jag gjorde det för ca 2 år sedan, när er person jag nästan hatade, kort och konsivt förklarade för mig att jag var en alkis. Efter som jag hade noll respekt för fanskapet så skulle jag bevisa motsatsen, vilket blev att han hade helt rätt, på den vägen har jag under två år förändrat mitt liv på mer än 100 sätt) Och det var bara efter att fanskapet inte skulle ha rätt.... Utan jag trode på mig själv.... Om jag kan, som har några poäng över medel i IQ (enligt försvarets IQ test) så kan du....
MvH
///Shit for brain