Inlägg från: Börje P |Visa alla inlägg
  • Börje P

Bör vara brottsligt att vara otrogen

Det är mig en gåta att vissa kvinnor har så mycket neuroser kring sex. Otrohet, jag begriper bara inte vad det skall spela för roll. Det är väl inte värre än att man lånar grannens toalett någon gång ibland.
    Ja, det är väl trist för TS att dödsstraffet för utomäktenskapligt sex försvann på 1700-talet. Men ni damer som har så mycket oro kring könslivet kan ju glädja er åt att ni fick en sexköpslag istället! Nu kan ni börja fundera på det större problemet, nämligen den stora förekomsten av samlag som sker utan ersättning.

• Börje P
    Xenia skrev 2025-02-16 23:41:23 följande:
    ja, om du jämställer sex med toabesök så... utsöndring som utsöndring ...
    Precis, kunde inte ha sagt det bättre själv! Det handlar ju för fagerlund om simpla naturbehov i båda fallen. 
    Men jag tror förstås att vi alla kan vara överens om att njutningen av en rejäl tarmtömning i regel varar längre än en orgasm.
  • Börje P
    Anonym (Boss) skrev 2025-02-17 18:22:14 följande:
    En riktigt väl uppbyggd orgasm känner kroppen av som ett kemiskt rus och efterföljande lugn och tillfredsställelse i flera timmar.

Synd om du aldrig fått uppleva det.

Tarmtömningar i timmar är däremot sällan uppskattat vad jag vet.
    Äh, det handlar om fyra till fem sekunder och sedan är allt som vanligt igen. Och det är väl gott nog, tycker jag.
  • Börje P
    Xenia skrev 2025-02-17 18:33:35 följande:

Jag tror inte heller folk känner ömhet och kärlek inför sin toalett.Foten i munnen

Säg inte det, kära Xenia, säg inte det! Allt prat om "kärlek" och vad var det mer, "ömhet", får mig att tänka på ljudet av en spolande WC.
    Och för övrigt... Nej, här måste jag tyvärr avbryta! Fick plötsligt ett ärende till herrummet!
Svar på tråden Bör vara brottsligt att vara otrogen