Inlägg från: EnAnonumius |Visa alla inlägg
  • EnAnonumius

Termen "Short king"

Anonym (X) skrev 2025-02-15 11:46:44 följande:
    Jo kvinnor bryr sig generellt. Sen finns det alltid några extrema undantag. Men det är inte vad tråden handlar om, utan den handlar om begreppet "short kings"
    Så kom det ett dum drygt svar, som går i andan/attityden "jag vet minsann bäst".... Knappast förvånande.

Nej, generellt sett så bry sig faktiskt inte kvinnor om längden på män i samma höga uträckning som ni dum dryga män vill göra gällande, bara för att ni har suttit och pillat er i naveln och inbillar er detta, och sedan försöker få det till någon allmängiltig sanning.

Och varför skulle inte korta killar enligt dig
     inte kunna ha karisma, stor personlighet och charm? Det är just detta begreppet "short kings" handlar om, korta män med karisma, charmigt och stor personlighet.

Så nej begreppet är inte alls dumt det är du som med tydlighet inte förstår, att man behöver inte alls avsaknad dessa egenskaper som stort personlighet, karisma och charmig, som kille om killen är kort.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (Rob) skrev 2025-02-16 13:06:25 följande:
    Absolut, men tjejer kan iaf gå ner i vikt och bli Attraktiva.
    Ja och det flesta killar som har en riktig hjärna mellan öronen attraheras av normalviktiga tjejer och inte magra skelett som du attraheras av.  tjejer..

Sedan varför skulle en normalviktig tjej banta för att attrahera en med ohälsosamma anorektiska kvinnoideal som dig?

Vet du, jag tror knappast att det har med din längd att göra att tjejer inte attraheras av dig..
  • EnAnonumius
    Anonym (Miss X) skrev 2025-02-16 13:09:34 följande:
    Varför skulle en normalviktig tjej gå ner i vikt för att bli attraktiv för någon med en skev blid av friska människor?

Hon vill sannolikt inte ens gå ner i vikt, varför skulle hon?
    Precis..

Jag tror knappast att det är hans längd som är problemet med att han har problem med att få kvinnor..... 🙄

• EnAnonumius
    Anonym (Rob) skrev 2025-02-16 13:33:36 följande:
    Mitt ex var normalviktig vid bmi 18,5.   Vet inte varför du kallar normalviktiga kvinnor för anorektiska?  Misstänker att du själv är överviktig och tror att det är normalt att vara överviktig...

Kvinnor bör banta för att 75% alla kvinnor är överviktiga idag.  Det är inte hälsosamt nånstans.  Det påverkar sjukdomar, graviditet och fertilitet.
    så var det dax igen med dina friserade "sanningar".

Nej jag har aldrig hävdat att överviktigt är och/eller trott att övervikt är normalt. Är det mer skitsnack och hitte på du skall komma med om personen bakom datorn, bara för att du bli skarpt ifrågasatt om ditt innehåll i dina texter? Det verkar ju vara din  melodi att göra.

Det du bevisar med din kommentar om överviktiga är att du har uppenbarligen svårt att begripa att världen är inte svartvit som du vill ha det till. Det går alldeles utmärkt att vara anor5malviktig och veta att normalvikt är det hälsosamma och ändå ifrågasätta dina (vidriga)poster du gör om kvinnor.

Sedan så kommer du med ett påstående.
    Du ska lägga med länk till objektiv källa som styrker ditt påstående om att det verkligen är 75% av kvinnor är överviktiga. Kom inte dragandes med någon jävla "tränings blogg" som skiter i att länka objektiva källor..
    Utan du aska länka  till objektiv vetenskaplig forskning/studier som styrker ditt påstående.

• EnAnonumius
    Anonym (Rob) skrev 2025-02-17 10:13:39 följande:
    Anonym (millan) skrev 2025-02-17 10:09:05 följande:
    Jag har inte heller hört det någon annanstans än här på FL. Har inte hört någon kvinna i min närhet säga något om längd när hon har letat kille/man. Vi kvinnor pratar mest om andra saker som personlighet och bakgrund. 

Hur förklarar ni undersökningen här på FL då där 91% av kvinnorna anser att det är sexigast med en man över 180 cm ?    Kanske är det så självklart att kvinnor inte känner att man behöver prata om det ?
    Hur förklara du dina påståenden om att 75% av kvinnorna är överviktiga, du har ju hävdat detta. Men du skiter helt och hållet i att ens förklara dig och styrk dina påståenden med objektiva källor.

Så ingen har skyldighet att förklara något när du ber om det, då du skiter ju själv att förklara dig och styrka dina påståenden (med objektiva källor) när du bjäbbar om överviktiga kvinnor. I synnerhet i de lägen när du sjunker så lågt och hävdar att 22BMI är samma sak som övervikt.

Till andra som läser, ja jag vet att det blev lätt OT.. Men är så trött på hans lågnivå beteende som, han har att "han skall begära förklaring*/bevis av andras, men skall slippa att kärva det av sig själv"..

• EnAnonumius
    Anonym (Rob) skrev 2025-02-17 16:59:56 följande:
    Du har ju själv sett mina länkar till faktan.  Orkar inte känna till dessa igen...
    En fakta tråd som du aldrig länkat till  som styrker ditt påstående är att kvinnor på 22 i BMI är feta..

Dina länkar till fakta som du postade och det sedan visade sig att de talade emot dina påståenden om 20% i kroppsfett, då det visade sig via dina länkar att normal fett procent var 30% för kvinnor,  i en av all dina patetiska gnäll trådar mot kvinnor, ja dem har jag sett.

Men du har ALDRIG länkat till fakta som styrker ditt påstående om att 75% av kvinnorna är feta.
    Det är detta du har kvar som du bara SKA länka till objektiva källor. Annars så kan du erkänna att du sitter och hittar på dessa siffror för att du gilla grovt underviktiga kvinnor på 18,5.
    (Kan du kalka normalviktiga kvinnor på BMI 22 för feta) så kan man kalla dina ideal om kvinnor för grovt underviktiga.)

Så skall du fortsätta med ditt kvinnoförakt i denna tråden också eller skall du återgå till ämne? Minns att det var du som drog upp om feta kvinnor i denna tråden från början. Du kunde gott använda hjärnan och kommit med vettigare och bättre jämförelse.🙄
Svar på tråden Termen "Short king"