Inlägg från: Anonym (Positivt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Positivt)

Termen "Short king"

Short king är en man som inser att hans längd inte har något med hans värde att göra. Förstår inte hur det kan vara något negativt. Om man inte själv vill göra det till något negativt förstås.

• Anonym (Positivt)
    Anonym (Rob) skrev 2025-02-15 19:17:29 följande:
    Fast det påverkar ju hans sexuella värde. Eftersom lång är idealet. Sen kan man såklart "kompensera" med andra egenskaper. Men allt annat lika väljer en kvinna 9/10 gånger den långa mannen före den korta.
    Ser ingen poäng med att förstöra min lördagskväll med att debattera med just dig. Men kan ge dig tipset att se längre än nätdejtingens värld då du verkar verkar spendera all din tid på nätet. Då blir man lätt så svart-vit som du blivit.
  • Anonym (Positivt)
    Anonym (Rob) skrev 2025-02-15 19:27:35 följande:
    Jag såg samma mönster på krogen när jag gick ut med min killkompis som var 190 cm.  Tjejer kom ofta fram till honom och de kommenterade ofta hans längd. Medan jar var osynlig i hans sällskap...

Nätet kan man iaf lära känna varandra innan man blir bortsorterad pga längden.
    Jaha. Och det hindrar dig från att prata med tjejer? Jag har en kompis som är skitsnygg och när vi är ute är det till henne som alla män kommer. Så funkar det ju. Det betyder varken att jag saknar värde eller att jag inte kan hitta någon. Jag får dock anstränga mig mer.

Men nu handlade ju tråden om själv begreppet, inte ännu en tråd om korta killar som tycker synd om sig själva.
Svar på tråden Termen "Short king"