Termen "Short king"
Tänker att det är män som kompenserar för sin längd. Genom att vara mer utåtagerande, rika, framgångsrika, kända och därför framgångsrika hos kvinnor.
Tänker att det är män som kompenserar för sin längd. Genom att vara mer utåtagerande, rika, framgångsrika, kända och därför framgångsrika hos kvinnor.
Och det är allmänt känt att kvinnor inte bryr sig ett skit om längd mer än i undantags fall om dom är väldigt långa själva.
Inställningen mannen själv har om sin längd är det avtändande - inte antalet centimetrar
Kvinnor går inte runt med måttband och mäter sin dejt. Vi skiter fullständigt i om han är 169 cm eller 173cm. Skillnaden är så marginell att den faktiskt inte kan ses med blotta ögat.
Jag hade ingen aning om hur lång min exman faktiskt var förrän vi skulle förnya pass i för utlandsresa och han fick ställa sig vid väggen och mäta sig. Då hade vi varit gifta i 5 år redan.
Short king är en man som inser att hans längd inte har något med hans värde att göra. Förstår inte hur det kan vara något negativt. Om man inte själv vill göra det till något negativt förstås.
Ännu en tråd om detta...
Gud så avtändande. Jag är 164. De flesta är liksom långa för mig. Jag kunde int bry mig mer eller mindre om längd på människor ärligt talat.
Det oattraktiva är ju män som talar om vad kvinnor vill ha. DET är det man inte vill ha.
Hade aldrig ens hört att korta killar skulle vara mindre attraktiva förrän på Familjeliv.
Visst har jag haft tjejkompisar som sagt att de gillar långa killar men inte mer än som att tycka tatueringar eller bruna ögon är fint, som jag uppfattat det.
Först här läser jag om 155-tjejer som tydligen måååste ha en kille över 185. Alltså va?
Jag är 178 och har varit tillsammans med killar från 169 till 182. De flesta har varit några cm kortare. Hur charmiga som helst och hade aldrig problem med tjejer.
Verkar som att Tinder och liknande bidragit hårt till dissandet av korta killar!
Eller är korta tjejer mer rädda idag och tänker att de behöver mer skydd av en man? Precis som att man blir attackerad ofta som i det hårda savannlivet🤣
Är långa tjejer allmänt mer trygga med jämnlånga eller kortare killar än korta tjejer är? Eller är långa tjejer värre?
Försöker att tänka mig in i att dejta en jätte på 2.08. Som om en tjej på 160 skulle dejta en på 190. Det går knappt att föreställa sig hur opraktiskt det skulle vara och hur konstigt det skulle kännas.