Inlägg från: Anonym (gra57) |Visa alla inlägg
  • Anonym (gra57)

Ja då var de slut äntligen!!

Då var Alla hjärtans dag slut för i år (Urk).

Vilken är nästa kommersiella jippo man ska gräva ner sig i sängen och sova bort.?

• Svar på tråden Ja då var de slut äntligen!!
  • Anonym (gra57)
    Aniiee skrev 2025-02-15 17:41:13 följande:

Som... ska vi kalla det storfirare?... av kommersiella och icke-kommersiella jippon (även om just alla hjärtans dag inte direkt är en favorit", så kan jag meddela att nästa kommersiella jippo infaller idag den 15/2, nämligen geléhallonens dag. Resterande februari har jag internationella modersmålsdagen, internationella isbjörnsdagen och Kalevaladagen i kalendern.

I Mars har jag serietidningens dag, dagen för musikalisk frihet, mandelkubbdagen, världsdagen för djur- och naturliv, ostbågens dag, "fössta tossdan i Mass", tomatsåsens dag, alla korvars dag, mazarindagen, Purim, hallongrottans dag, vårdagjämningen och min egna födelsedag.

Och då har jag inte med alla jippon, bara de jag själv är intresserad av..

Så.... gör något kul av det eller gå i ide. Bara att välja.

Den dagen bryr jag mig inte ens om, slutat med att äta godis ändå och får inte hutlösa mängder reklam i min brevlåda pga gelehallon.

helt enkelt solklart att alla som lämnar reklam numera är helt klart analfabeter eller saknar någon skruv.
  • Anonym (gra57)
    Anonym (Nydumpad) skrev 2025-02-15 19:06:11 följande:
    Aha, du med reklamproblemen igen. Alla hjärtans verkar verkligen vara besvärligt för dig. Nydumpad eller?
    Av ditt nick att tolka så verkar du vara de?
  • Anonym (gra57)
    Anonym (Nydumpad) skrev 2025-02-15 19:52:35 följande:
    Inte jag som sitter här och bölar över Alla hjärtans dag.
    Oh.. Wow.. Om detta är ditt försök att spå över mitt liv.. så lägg ner, du var inte ens nära...
  • Anonym (gra57)
    Anonym (Elisa) skrev 2025-02-15 21:49:50 följande:
    Buhu..Stackars dig.
    Ta dig i kragen människa. Eller är du 5 år?
    Att du är ensam och förtvivlad under kommersiella jippon beror bara på dig själv.
    Bete dig som en normal människa så kommer du inte ha ngr problem med ensamhet. 
    Vilket är ditt största problem.Ensamhwt. Och inte något jippo!
    Jag skiter väl i vad kvinnor vill ha den dagen, men jag ska behöva använda min energi för att sortera bort all skitreklam bara för att dom personer som delar ut den antingen är analfabeter eller rent av skitstövlar med skruvar lös som inte kan läsa en skyltjävel på en brevlåda.
  • Anonym (gra57)
    Anonym (Nydumpad) skrev 2025-02-15 22:08:59 följande:
    Vet inte vad "spå över" betyder. Däremot har jag läst två trådar där du ondgör dig över alla hjärtans dag och hur jobbigt det är för dig. Tydligen måste du sova dig igenom dagen.
    Vet inte? Googla då..
Svar på tråden Ja då var de slut äntligen!!