Allt jag gör är fel- min man älskar mig inte
Tack för ditt svar. Vet du vad han fick för medicin? I mitt fall så tror min man att ett miljöombyte skulle förändra allt, om vi bara flyttade från där vi bor idag, där han inte trivs och inte trivts de senaste åren.
Tror du, som varit med om liknande att det kan stämma?
Nej, det kommer inte att hända, han kommer att hitta annat att klaga på och ta ut det över dig.
Det du gör genom att stanna med en man som bokstavligen talat önskar livet ur dig är att förkorta ditt egna liv för varje dag som du stannar med honom.
Jag hade aldrig accepterat att min man behandlade mig på det viset som din behandlar dig. Du lär din son hur man ska behandla en partner genom att välja att stanna med hans pappa!! Vill du att din son ska bete sig mot sin framtida partner så som du blir behandlad?
Du skriver att du inte kan tänka dig delad vårdnad och väljer därför att stanna. Vilket tror du att ditt barn föredrar, en mamma som är lycklig och lever länge eller en mamma som är knäckt och drabbas av ångestattacker och inte finns där för att se sitt eventuella barnbarn i framtiden?
Vi har endast ett liv. ETT!
Du måste bestämma hur du vill leva det livet. Sätt ner foten och ställ ultimatum till din hemska man. Antingen tar han sig i kragen eller så är det slut.