Utlösning, kan verkligen män inte stoppa?
Så han ska inte få komma och ha det riktigt skönt eftersom du tycker det är äckligt och jobbigt att bli kladdig?
Man får ju verkligen hoppas att du skojar. Stackars kille.
Så han ska inte få komma och ha det riktigt skönt eftersom du tycker det är äckligt och jobbigt att bli kladdig?
Man får ju verkligen hoppas att du skojar. Stackars kille.
Om han sprutade på dig utan samtycke så har han gjort ett sexuellt övergrepp. Även om det var sant att han inte kunde stoppa så måste han ju inte lägga satsen just på dig om du inte vill det. Han är ett svin
Hur ska killar ens våga närma sig en tjej?
Det går att kontrollera med tiden och med erfarenhet så lär man sig att känna när man t ex behöver ta ett litet uppehåll för att inte komma. Det kan räcka med pausen det tar att byta ställning för att kunna fortsätta. Men, och det kan komma väldigt plötsligt, ibland hjälper det inte att avbryta när det gått för långt och den minsta rörelsen kan göra att man kommer. Det går inte att jämföra med att hålla sig för att kissa. När en viss gräns Är nådd så är det omöjligt och för mig tog det några år att lära mig att inte komma. Det handlade för mig aldrig om att inte respektera eller skita i tjejens behov. Det var verkligen fysiskt omöjligt och gränsen för att kunna sluta kunde kom så plötsligt att inget jag gjorde hjälpte. Han kan mycket väl ha varit helt ärlig med dig. Förmodligen är det troligare än att han sket i vad du sa.