• Anonym (Fattarinte)

Utlösning, kan verkligen män inte stoppa?

Var med en kille och när han var på väg att komma så bad jag honom att hålla emot utlösningen. Men när han kom så valde han att spruta ändå och säger att det inte går att hålla emot när man kommer. Jag tror inte alls på att det inte går om han hade velat så hade han kunnat hålla emot.

Killar bevisa för mig att det inte går o hålla emot för jag tror han bara ville kladda ner mig bara för att. Hur svårt ska det vara att bara hålla emot fast man får orgasm. Jag fattar inte.

• Svar på tråden Utlösning, kan verkligen män inte stoppa?
  • Anonym (M)
    Anonym (Men snälla nån) skrev 2025-02-18 12:56:36 följande:
    Hon ville ju dock att han skulle komma och att de skulle ha sex, bara inte att han skulle få utlösning.
    Inte på henne nej. Han måste inte spruta just på henne.
  • Anonym (M)
    Anonym (Men snälla nån) skrev 2025-02-18 12:58:06 följande:
    Nu var det ju dock inte det hon sa.
    Så han tror att hon vill få utlösningen på sig trots att hon ber honom hålla den.
  • Anonym (M)
    Anonym (Men snälla nån) skrev 2025-02-18 12:59:52 följande:
    Hon sa att han skulle komma men inte få utlösning. Det går inte. 
    Sa hon det till honom? Hon sa till honom att hålla inne utlösningen, då borde han vara så pass aktsam att åtminstone inte läggs satsen på eller i henne. 
  • Anonym (Men snälla nån)
    Anonym (M) skrev 2025-02-18 14:24:25 följande:
    Sa hon det till honom? Hon sa till honom att hålla inne utlösningen, då borde han vara så pass aktsam att åtminstone inte läggs satsen på eller i henne. 
    Det är inte hela sanningen. Hon hävdar att han valde att spruta överhuvudtaget. Det är inte ett val. Du förvrider trådstarten.
  • Anonym (Men snälla nån)
    Anonym (M) skrev 2025-02-18 14:21:26 följande:
    Så han tror att hon vill få utlösningen på sig trots att hon ber honom hålla den.
    Hon ville att han skulle komma där och då men inte få utlösning. Hennes önskan går inte.
  • Anonym (M)
    Anonym (Men snälla nån) skrev 2025-02-18 15:50:23 följande:
    Det är inte hela sanningen. Hon hävdar att han valde att spruta överhuvudtaget. Det är inte ett val. Du förvrider trådstarten.
    Fast oavsett vad TS tror om hur utlösningar funkar så sade hon till redan när han var på väg så han visste att hans sprut var oönskad.
  • Anonym (M)
    Anonym (Men snälla nån) skrev 2025-02-18 15:51:10 följande:
    Hon ville att han skulle komma där och då men inte få utlösning. Hennes önskan går inte.
    Det står ingenting i något av TS inlägg om att hon sa till honom att hon önskar att han ska få orgasm men inte spruta. Det han visste var att hans utlösning var oönskad och då ska han hålla den borta från henne.
  • Anonym (Hästhoppet)

Varför kan ni inte bara förspela och sedan ha sex med er själva i varsitt rum så kan han spruta i toaholken? 

• Anonym (Hej)
    Anonym (M) skrev 2025-02-18 16:09:11 följande:
    Det står ingenting i något av TS inlägg om att hon sa till honom att hon önskar att han ska få orgasm men inte spruta. Det han visste var att hans utlösning var oönskad och då ska han hålla den borta från henne.
    Jo hon skrev ett inlägg någonstans att hon sa att han fick komma men hon ville att han skulle hålla emot utlösningen. Det är ju omöjligt.
  • Anonym (M)
    Anonym (Hej) skrev 2025-02-18 16:56:38 följande:
    Jo hon skrev ett inlägg någonstans att hon sa att han fick komma men hon ville att han skulle hålla emot utlösningen. Det är ju omöjligt.
    INej TS har inte skrivit någonstans att hon sade det till honom. Men även om hon hade gjort det så måste han ju inte spruta på henne. Han visste att utlösningen var oönskad då ska han hålla den borta från henne.
  • Anonym (Mil f Hunter)
    Anonym (Fattarinte) skrev 2025-02-17 20:41:27 följande:

Jag menar han får ha orgasm det är inga konstigheter det jag ville var att han skulle hålla emot själva sprutet. 

Vart på dig sprutade han sin säd?
  • Anonym (J)
    Anonym (Fattarinte) skrev 2025-02-17 20:41:27 följande:

Jag menar han får ha orgasm det är inga konstigheter det jag ville var att han skulle hålla emot själva sprutet. 

Där 
  • Anonym (J)
    Anonym (M) skrev 2025-02-18 17:06:05 följande:
    INej TS har inte skrivit någonstans att hon sade det till honom. Men även om hon hade gjort det så måste han ju inte spruta på henne. Han visste att utlösningen var oönskad då ska han hålla den borta från henne.
    Kolla vad ts skrev i inlägget ovan 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (M)
    Anonym (J) skrev 2025-02-18 21:23:31 följande:
    Kolla vad ts skrev i inlägget ovan 
    Nej hon skrev inte att hon sa det till honom
  • Anonym (J)
    Anonym (M) skrev 2025-02-18 21:38:20 följande:
    Sa vad?
  • Anonym (J)
    Anonym (M) skrev 2025-02-18 21:38:20 följande:
    Tråden handlar inte ens om detta. 
  • Anonym (Omöjligt)
    Anonym (Fattarinte) skrev 2025-02-17 15:15:39 följande:

Nej så var det inte. 

Han är på väg att komma men jag tänker att det är väl bara att hålla emot så man kommer utan att spruta. Är det verkligen så svårt?

För oss tjejer är det ju helt omöjligt att styra, så att du tvivlar så mycket är konstigt.
  • BlåFisk

När jag var ung så kom jag alltid på bara några sekunder, det var så otroligt jobbigt och det tog ett par år innan det släppte.
    Sedan har jag haft som bäst möjlighet att kontrollera det när jag haft långa förhållanden och dessutom under de perioder då sex varit mer frekvent i de förhållandena. Idag är jag 50+ och hade tills i somras ett förhållande som varade i tre och ett halvt år och med henne hade jag plötsligt otroligt svårt att hålla tillbaka, något med henne triggade reflexerna till max.

Long story short: Det kan vara riktigt svårt att kontrollera. Det kan bli bättre men det är inte heller säkert.

• Anonym (Säd)

Det går inte att stänga kranen om säden redan börjat röra, då är det ju kört. Stannar man av helt så kan det vara en mindre andel som når hela vägen ut.

Svar på tråden Utlösning, kan verkligen män inte stoppa?