Inlägg från: Ascendere |Visa alla inlägg
  • Ascendere

Berättade om mina onanivanor

Anonym (O) skrev 2025-02-18 14:34:04 följande:

Det beror ju på vad dina onanivanor är. 

Jag var ute på närkrogen en gång och snackade med en snubbe jag pratat med förut eftersom han också bodde i området. Han var ganska packad och berättade då att han inte haft en tjej sen han skaffade sin hund, en tik. Han sa att han hade sex med hunden istället för tjejer och det var det bästa sexet han haft. Jag kände hur jag blev illamående och gick därifrån, undrandes om jag hört rätt. Helt sjukt. Efter den kvällen såg jag honom aldrig mer, jag tror han insåg att han gjorde ett misstag genom att berätta om sitt sjukliga beteende.

Har tänkt på den stackars hunden genom tiderna, hon måste vara död vid det här laget nu eftersom det var över tio år sen. Men jag tycker synd om hans nya hona som jag är säker på att han skaffat. 

Folk är fan i mig sjuka i huvudet. 

Att man våldför sig på djur har väl inget med ens onanivanor att göra?  De flesta onanerar, men väldigt få skulle komma på tanken att utnyttja ett djur på det sättet. 

Sen finns det nog en ganska stor chans att han bara fyllesvamlade eller försökte chocka folk. 
Svar på tråden Berättade om mina onanivanor