Inlägg från: Anonym ((/) |Visa alla inlägg
  • Anonym ((/)

Hör grannens sex, vad göra

Anonym (J) skrev 2025-02-18 22:47:52 följande:
    Att tvinga folk att ofrivilligt delta i sexakter på regelbunden basis är förargelseväckande beteende. På samma vis som man inte blottar sig eller går runt naken i kvarteret ligger man inte och skriker i huset. Allt handlar om ömsesidig respekt, när jag har kul med mig själv gör jag det diskret och skulle aldrig drömma om att skrika högt så grannarna tvingas lyssna. 
    Precis. Samma princip med vuxenfilmer. Nu är jag inget stort fan av såna filmer men ändå. Hade aldrig suttit och kollat på sånt så att grannarna kunde se eller höra. Låg volym och fördragna fönster gäller även där. Annars blir det ju ett sorts pådyvlande av ens egen sexualitet gentemot andra. Något de knappast har bett om. 
  • Anonym ((/)
    Anonym skrev 2025-02-18 15:43:23 följande:
    Som vanligt, den som störs ska flytta ut i skogen... så typiskt detta forum.
    Ja, väldigt dumt svar, nästan lika korkat som alla porrskadade incels med sina tramsiga standardrepliker "öh, fråga om du får va me"

Det är vidare inte så lätt att flytta ut i skogen om man är ensam och inte har ekonomisk möjlighet till detta. Tro mig, jag hade gjort detta på stört om det vore ett alternativ.
    De par som väsnas borde flytta ut till skogs istället. De lär ha bättre förutsättningar för att kunna göra detta. 

Och det är inte okej att störa folk med ihållande oljud. Oavsett tid på dygnet.
Svar på tråden Hör grannens sex, vad göra