Han vill inte att jag träffar henne
Var med om samma, då visade det sig att han fortfarande inte var över barnens mamma tyvärr.
Var med om samma, då visade det sig att han fortfarande inte var över barnens mamma tyvärr.
Jag menar han är väl ingen diktator, ni kan träffas ändå
Gissar att det finns saker han inte vill att ni ska prata om/dela med er av? Gissar att han är en pissig person. Förlåt min cynism, men jag lägger in det här som en motvikt till inlägget om att TS skulle "tillskansa sig information"... Suck...
Han verkar nojig att det ska komma fram hur han har behandlat dig (och kanske henne). Han har antagligen dragit nån rövarhistoria om hur han är offret...
Då ska jag förklara för dig. Det kan vara Ulricehamn. Lugnt, kanske soligt och varmt, Förelommer ett mindre gräl ibland i grannskapet men inget utöver det normala.
Det kan också vara östra Ukraina. Otryggt, hälsovådligt och allt därtill. Det är lika osäkert som för mamman att lämna ett barn till någon hon inte känner. Det käraste hon har, Naturligtvis är det ett grundläggande krav att få träffas.
Behöver inte vara lång tid heller. Jag var med om samma åt andra hållet, jag blev till och med vän med kvinnan. Ville veta först vem är personen. Jag såg direkt att allt var bra. senare blev det ännu bättre.
Såklart vill vi ju alla att våra barns miljö ska vara den allra bästa.
Men låt säga att du trampar exet på tårna, vilkens/vilkas miljö tror du påverkas negativt av detta.
Jag tänker barnen.
Själv skulle jag göra (om jag misstänkte något) en diskret background research på den nya.
Man undrar ju lite om det är ok även för en man att kräva att få träffa exfruns nya kille, annars kommer han inte lämna barnen hos mamman om han inte godkänt hennes nya kille
Apropå att en del i tråden menar att kvinnan har denna rättighet
Ja det gör väl alla? Exet? Trodde vi pratade om nya här?
Blir man kränkt/trampad på tårna och låter det isf som du antydde gå ut över barnets hemmiljö dessutom ska man nog ta sig en allvarlig funderare kring detta.