Inlägg från: Motherinlaw |Visa alla inlägg
  • Motherinlaw

Träffat en ... mansgris?

Anonym (Usch!) skrev 2025-02-19 09:43:57 följande:

Jag skaffade en intimpiercing för min egen skull. Dels så tycker jag att det är vackert med piercingar men jag ville inte ha en synlig piercing, dels så tycker jag om att ha ett litet smycke där nere som bara jag och eventuell sängpartner vet om.

En piercing på klitoris stimulerar dessutom väldigt skönt och gör att sexet blir bättre. Jag som har svårt att komma genom bara penetrering kan få orgasm lättare då piercingen stimulerar klitoris och hjälper mig att få orgasm. 

Och som någon kommenterade att det skulle vara ett porrsmycke eller att jag legat runt med halva staden...HAHA! Jag har faktiskt bara haft 3 sexpartners i mitt 35-åriga liv, han skulle ha blivit min fjärde. Två var i längre förhållanden, sedan hade jag en kk under en tid i livet, så tre. 

Jag tycker inte att du ska ta åt dig, tyvärr är många väldigt trångsynta här på fl. Samma sak då det var diskussion om en kille som tyckte om när hans tjej körde in ett finger i baken på honom samtidigt som hon säg. 
    Ja Nej men enligt fl så var han ju givetvis homosexuell bara för att han tyckte det var skönt, suck. 

Tycker du ska stå på dig, vill han inte ha dig pga en piercing så var han ändå inget att ha från början. Hade gärna haft en tjej med piercing i klitoris kappan.

All kärlek till dig! 
Svar på tråden Träffat en ... mansgris?