• Anonym

Träffat en ... mansgris?

Inte konstigt alls, det är ju extremt trashigt.
    Han såg nog ts som en falsk marknadsföring helt enkelt.

Med all rätt.

• Anonym
    Anonym (Grabb) skrev 2025-02-19 17:26:40 följande:

Fjantigt är vad det är, dvs reaktionen av att bli skitsur, börja surra om barn och vänner, och sedan sticka.

Folk läser som vanligt in sina vanliga fördomar. Tiden är förbi när intimsmycken, tatueringar, klädstil, enbart var vanligt bland vissa "typer" av människor. 

Min särbo sedan knappt ett år är också vad somliga kallar för "clean girl" (ungdomssnack, fick jag lära mig, av min dotter). Klär sig snyggt, på gränsen till konservativt men feminint, mycket svart, mån om sitt vackra hår och hy. Lagom med smink. Väldigt kvinnlig, går inte i jeans 24/7, 365dagar, och "funktionskläder".

Och, nej, hon har inga tatueringar, inga intimsmycken. Men hon råkar ha bröstimplantat (!) förstod jag, kanske inte första gången vi hade sex och var nakna tillsammans, men andra gången. Dessutom så är hon väldigt verbal i sänghalmen visade det sig. Bingo säger jag!

Har jag långärmat på mig så finns det ingen som skulle veta att jag har 3/4sleeves med tatueringar på båda armar, som går ner över bröst och skulderparti, för jag utstrålar inte den stilen eller fördomsfulla syn på folk som säkerligen har tatueringar (jag är akademiker, höginkomsttagare, hög chef). Även om det kanske inte lirar med min särbos "stil" så är det inget som hon har stört sig på till den milda grad och därmed velat avsluta vår relation...

TS partner har ju själv en tatuering (för någon ovan som drog ut det spelkortet...)...

Jag har full förståelse för att man kan ha preferenser. Det har jag med. Jag skulle inte vilja att min kvinna hade hela kroppen full av tatueringar, eller halstatueringar, för jag kanske inte tycker att det är helt och hållet snyggt. På alla. Somliga kanske. Även om jag inte har något emot tatueringar i sak... Men det är väl insidan som är viktigast... Cool

Så kom igen... varför denna starka reaktion...

Fjantigt!

Eller så tycker man att det är trashigt.
  • Anonym
    Core skrev 2025-02-19 20:42:30 följande:

Du har träffat en riktig sopa. Jag kan med största sannolikhet dra slutsatsen att han vart svartsjuk. Ja, jag vet att det låter långsökt, men han insåg att du inte var en oskuldsfull förstagångare

Spring

Hur skulle hon kunnat vara det med tonårsbarn därhemma?
    Står ingenstans att de är adopterade?
  • Anonym
    Anonym (Prata innan) skrev 2025-02-20 02:03:35 följande:
    Så nedlåtande. Det är inget fel i att uppskatta naturliga kroppar utan en massa krimskrams i sig.

Precis som vissa inte attraheras av anskrämliga tjurringar i näsan så det många av oss som blir avtända av piercings på andra ställen, i synnerhet intima kroppsdelar. Själv skulle jag aldrig dejta en man som fördärvat sin kropp och hud med metall. Finner det extremt oattraktivt och dessutom osunt, ohygieniskt. Har inget med nån påhittad "prydhet" att göra.

De som anklagar andra för att vara pryda brukar, i min erfarenhet, själva vara rätt så perviga av sig med en massa sexuella avarter som de flesta av oss inte uppskattar. Bara en hint. 
    Precis så tycker jag också.
    Hade inte velat ha metallskrot uppkört i underlivet, aldrig i livet.

Jag ogillar intimrakning också men har som tur är aldrig "lyckats" hamna i säng med en man med hårfritt kön.
    Beror kanske på att jag haft förhållandevis få sexpartners förstås.

Jag kanske inte är pryd, men jag är ännu mindre vulgär. Vad är det för fel på att bara vara som man är?

Helt ärligt skulle jag inte fixa att fortsätta med en piercad kuk eller ett rakat kön på en man. Hur jag skulle avbryta vet jag inte, men att fortsätta vore 100% uteslutet.
  • Anonym
    Anonym (Rut) skrev 2025-02-20 14:47:44 följande:

Men en sak som är konstigt. Om ni har känt varandra i så många månader, hur kommer det sig att detta inte nämnts och kommit upp? Du beskriver ju själv vilket hjälpmedel den är för dig när du har sex för att du ska kunna komma. Varför har ni inte pratat om sex? Ok om man inte hunnit dra allt med ett one night stand men har man känt nån I flera månader har man väl ändå diskuterar sex/vad man gillar/inte gillar/vad man behöver för att kunna komma/ vad som är skönt/ ställningar etc. Har ni inte haft nåt snuskprat? 
    Brukar man verkligen prata om sånt innan?

Jag och min man låg för första gången efter en månads intensiv dejtning, hade inte med ett enda ord tagit upp något om det sexuella innan.
    Fattar inte ens varför man skulle göra det innan man liksom kommit dit.

Har aldrig gjort med någon annan heller och då har jag haft en del relationer under mina ca 40 aktiva år.
Svar på tråden Träffat en ... mansgris?