Träffat en ... mansgris?
Inte konstigt alls, det är ju extremt trashigt.
Han såg nog ts som en falsk marknadsföring helt enkelt.
Med all rätt.
Inte konstigt alls, det är ju extremt trashigt.
Han såg nog ts som en falsk marknadsföring helt enkelt.
Med all rätt.
Fjantigt är vad det är, dvs reaktionen av att bli skitsur, börja surra om barn och vänner, och sedan sticka.
Folk läser som vanligt in sina vanliga fördomar. Tiden är förbi när intimsmycken, tatueringar, klädstil, enbart var vanligt bland vissa "typer" av människor.
Min särbo sedan knappt ett år är också vad somliga kallar för "clean girl" (ungdomssnack, fick jag lära mig, av min dotter). Klär sig snyggt, på gränsen till konservativt men feminint, mycket svart, mån om sitt vackra hår och hy. Lagom med smink. Väldigt kvinnlig, går inte i jeans 24/7, 365dagar, och "funktionskläder".
Och, nej, hon har inga tatueringar, inga intimsmycken. Men hon råkar ha bröstimplantat (!) förstod jag, kanske inte första gången vi hade sex och var nakna tillsammans, men andra gången. Dessutom så är hon väldigt verbal i sänghalmen visade det sig. Bingo säger jag!
Har jag långärmat på mig så finns det ingen som skulle veta att jag har 3/4sleeves med tatueringar på båda armar, som går ner över bröst och skulderparti, för jag utstrålar inte den stilen eller fördomsfulla syn på folk som säkerligen har tatueringar (jag är akademiker, höginkomsttagare, hög chef). Även om det kanske inte lirar med min särbos "stil" så är det inget som hon har stört sig på till den milda grad och därmed velat avsluta vår relation...
TS partner har ju själv en tatuering (för någon ovan som drog ut det spelkortet...)...
Jag har full förståelse för att man kan ha preferenser. Det har jag med. Jag skulle inte vilja att min kvinna hade hela kroppen full av tatueringar, eller halstatueringar, för jag kanske inte tycker att det är helt och hållet snyggt. På alla. Somliga kanske. Även om jag inte har något emot tatueringar i sak... Men det är väl insidan som är viktigast...
Så kom igen... varför denna starka reaktion...
Fjantigt!
Du har träffat en riktig sopa. Jag kan med största sannolikhet dra slutsatsen att han vart svartsjuk. Ja, jag vet att det låter långsökt, men han insåg att du inte var en oskuldsfull förstagångare
Spring