Inlägg från: Anonym (Underligt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Underligt)

Träffat en ... mansgris?

Mansgris är något helt annat, men han är nog väldigt känslig. Jag menar, vore ju lite konstigt om du hade aviserat din piercing i fittan.

För vissa är tatueringar ett no-no och tydligen kan även fittpiercing vara det.

• Anonym (Underligt)

Kom att tänka på en kompis kompis för som avfärdade en trevlig man hon träffade därför att hans skjorta inte var snygg.
    Ibland är det de små detaljerna som spelar roll.

• Anonym (Underligt)
    Anonym skrev 2025-02-21 05:13:06 följande:
    Brukar man verkligen prata om sånt innan?

Jag och min man låg för första gången efter en månads intensiv dejtning, hade inte med ett enda ord tagit upp något om det sexuella innan.
    Fattar inte ens varför man skulle göra det innan man liksom kommit dit.

Har aldrig gjort med någon annan heller och då har jag haft en del relationer under mina ca 40 aktiva år.
    Jo, man börjar kanske inte med att berätta att "Jag har piercad fitta".
  • Anonym (Underligt)

TS, hur går det med ringen i klittan och killen?

• Anonym (Underligt)
    Anonym (Usch!) skrev 2025-02-24 07:50:41 följande:
    Vi har pratat men kommer inte att fortsätta tillsammans. Piercingen var i slutändan inte en dealbreaker för honom, han förstod när jag äntligen fick en chans att förklara varför jag har den. Via sms då, han avbröt mig non stop i telefonsamtalet och ville bara framföra sina tankar utan att ge mig möjlighet att förklara eller möta hans kommentarer.

Men hans reaktion blev en dealbreaker för mig. Han lät mig inte prata eller förklara. Sa hur äcklad han var och en himla massa nedlåtande saker. Dessutom i en väldigt utlämnande situation där jag satt halvt avklädd. Gick från tänd till utskälld inom loppet av ett par sekunder. 

Nej en sådan man kan jag inte leva med. 
    Sa han hur äcklad han var när ni var på gång?
    Nedlåtande saker som vad?
    Hur gamla är ni?
  • Anonym (Underligt)
    Anonym (Underligt) skrev 2025-02-24 12:09:44 följande:
    Sa han hur äcklad han var när ni var på gång?
    Nedlåtande saker som vad?
    Hur gamla är ni?
    Ah, nu ser jag. 35 och 40.
  • Anonym (Underligt)
    Anonym (ärlig) skrev 2025-02-24 18:41:07 följande:

Det finns dealbreakers som man inte kan acceptera. Detta var en sådan för honom helt klart. Som någon annan kvinna skrev, om jag hade stött på en man som visar sig ha en piercing i k*ken så skulle jag bi oerhört avtänd och avslutat det vi påbörjat genast. Samma om jag hade mött en man med piercade bröstvårtor. Jag kan inte tända på det helt enkelt och det är inget jag väljer direkt. Det gör inte mig till en sämre person. 

Däremot lite konstigt att börja prata om sina barn osv. Men kanske han tänkte på när man bastar tillsammans i sommarstugan typ...om de gör sånt? Som skulle bli omöjligt med dig då TS. 

Men det går ju att ta bort piercing till skillnad från tatueringar. Blir det inte lite väl snävt om man ska exkludera andra pga  detta?

Tänk om han har jeans från Dressman. Är det också ett no-no?
  • Anonym (Underligt)
    Anonym (Rut) skrev 2025-02-24 23:05:22 följande:
    Allt som du nämner är normalt att man har pratat om efter fyra  månaders dejtnande. Vad gör du med någon som du träffat i fyra månader? Bara tittar djupt in i varandras ögon och inte säger ett ord? 
    Nej, det är det inte.
  • Anonym (Underligt)
    Anonym (M) skrev 2025-02-25 12:34:25 följande:
    Ja, inte sitter jag och berättar hur mitt underliv ser ut i alla fall. 
    Jaha, då kommer du förbli ensam på livets resa.
  • Anonym (Underligt)
    Anonym (Rut) skrev 2025-02-26 15:20:43 följande:
    Nej men att han var nedlåtande har jag inte sett nån försvara. Däremot har jag sett många som skrivit att det är töntigt i sig att han inte gillar det. Att det är fånigt att det skulle bara en dealbreaker. Och det håller jag inte med om. Man kan inte rå för vad man gillar. 
    Hänger en eventuell fortsättning på ett smycke i klittan så kan det bli knepigt att träffa någon.
  • Anonym (Underligt)
    Anonym (Usch!) skrev 2025-02-26 11:48:07 följande:
    Du vill alltså inte att din livspartner ska ha bästa möjlighet att njuta under ert sexliv. Men en KK ska få den lyxen ... wow. 

Jag har som sagt bara haft 3 sexpartners, 2 längre förhållanden och 1 längre KK-förhållande. 

Piercingen sitter där den gör för min egen njutnings skull då jag har svårt att få orgasm av enbart penetrerande sex. Men piercingen gnider mot klittan och hjälper mig komma. 

Känns som att jag bara upprepar mig ... Drömmer
    Din fitta och ditt beslut. Bara du bestämmer över den.
Svar på tråden Träffat en ... mansgris?