Träffat en ... mansgris?
Mansgris är något helt annat, men han är nog väldigt känslig. Jag menar, vore ju lite konstigt om du hade aviserat din piercing i fittan.
För vissa är tatueringar ett no-no och tydligen kan även fittpiercing vara det.
Mansgris är något helt annat, men han är nog väldigt känslig. Jag menar, vore ju lite konstigt om du hade aviserat din piercing i fittan.
För vissa är tatueringar ett no-no och tydligen kan även fittpiercing vara det.
Kom att tänka på en kompis kompis för som avfärdade en trevlig man hon träffade därför att hans skjorta inte var snygg.
Ibland är det de små detaljerna som spelar roll.
TS, hur går det med ringen i klittan och killen?
Det finns dealbreakers som man inte kan acceptera. Detta var en sådan för honom helt klart. Som någon annan kvinna skrev, om jag hade stött på en man som visar sig ha en piercing i k*ken så skulle jag bi oerhört avtänd och avslutat det vi påbörjat genast. Samma om jag hade mött en man med piercade bröstvårtor. Jag kan inte tända på det helt enkelt och det är inget jag väljer direkt. Det gör inte mig till en sämre person.
Däremot lite konstigt att börja prata om sina barn osv. Men kanske han tänkte på när man bastar tillsammans i sommarstugan typ...om de gör sånt? Som skulle bli omöjligt med dig då TS.