• Oskis98

Undersökning: Dina resevanor - Hjälp studenter!

Hej alla! 😎

Jag och mina studiekamrater behöver er hjälp med en kort enkät! 📊

Vi gör en universitetsstudie om resvanor och varumärkeskännedom som en del av kursen Marknadskommunikation. Enkäten är helt anonym och tar bara några minuter att besvara.

Alla svar är väldigt värdefulla för oss och hjälper oss i vårt kursarbete! 🙌 Du kan svara även om du inte känner till företaget sedan tidigare.

👉 Svara på enkäten här: https://forms.gle/F6kydAo3YviBsk5R6

Stort tack i förväg! ❤️
    *Undersökningen är helt oberoende och genomförs enbart i akademiskt syfte.

• Svar på tråden Undersökning: Dina resevanor - Hjälp studenter!
  • Aliona

Har fyllt i, men ni kanske ska precisera att ni söker folk som reser charter. Jag reser utomlands flera gånger per år med mitt barn, men vi köper biljetter direkt av flygbolagen, bor hos vänner, Airbnb eller bokar själva hotell och jag har aldrig hört talas om Nazar. Mina svar är nog ganska värdelösa för er då i princip ingen fråga var möjlig att svara för mig. 

• Anonym (Naturbarn)
    Aliona skrev 2025-02-20 16:03:55 följande:

Har fyllt i, men ni kanske ska precisera att ni söker folk som reser charter. Jag reser utomlands flera gånger per år med mitt barn, men vi köper biljetter direkt av flygbolagen, bor hos vänner, Airbnb eller bokar själva hotell och jag har aldrig hört talas om Nazar. Mina svar är nog ganska värdelösa för er då i princip ingen fråga var möjlig att svara för mig. 

Tack! Då behöver jag inte klicka på länken. Jag åker ytterst sällan på turistresor utomlands.

TS, det kan vara bra att tänka på att begreppet resa är väldigt brett. I formella sammanhang kan det även innefatta en cykeltur till närmsta matbutik.
  • Oskis98

Hej Aliona!

Ditt svar är värdefullt oavsett, och jag tackar dig jättemycket för din tid och feedback. Jag ska se om jag kan ändra texten så att den blir mer relevant.

Jag önskar dig en fortsatt fin dag! {#emotions_dlg.flower}

• Aliona
    Oskis98 skrev 2025-02-20 16:19:59 följande:

Hej Aliona!

Ditt svar är värdefullt oavsett, och jag tackar dig jättemycket för din tid och feedback. Jag ska se om jag kan ändra texten så att den blir mer relevant.

Jag önskar dig en fortsatt fin dag! {#emotions_dlg.flower}

Vad bra! Lycka till med undersökningen och studierna! 
Svar på tråden Undersökning: Dina resevanor - Hjälp studenter!