Inlägg från: MammaKajsa |Visa alla inlägg
  • MammaKajsa

Min dotter är utfryst

Å vad jag känner med dig Ts! Det är det värsta som finns när det blir tokigt för ens barn. Vår dotter blev exkluderad ur en grupp på tre då hon ansågs vara för snäll! Inte tillräckligt tuff. Men det löste sig efter ett tag, hon hittade andra i klassen att hänga med.

Jag antar att din dotter inte vet anledningen till att hon blivit exkluderad?
    Finns det kanske några föräldrar till dom som hon brukade hänga med som du har kontakt med? Ring och prata med dom. Eller prata med lärare i skolan. Kanske dom vet något. 

Fast vill hon tillbaka nu efter att ha blivit dåligt behandlad? Finns det andra hon kan umågs med? Kanske inte kolla så mycket på social medier så hon slipper se deras inlägg. 

Hoppas att det löser sig för er, och jag skickar med många varma kramar till er båda två.

P.S. När det är perioder i livet som är tunga tänker jag på ett citat från en dikt jag läste för några år sedan " som det är nu kommer det inte alltid att vara". Och då känns det faktiskt ofta lite bättre.

Svar på tråden Min dotter är utfryst