New Dawn skrev 2025-04-18 12:01:21 följande:
Om min man hade varit borta 10 dagar hade jag också onanerat, eftersom jag får så stark lust, behov av att komma efter 5-7 dagar. Men jag hade inte onanerar sista dagarna 3 dagarna innan, men jag skulle också längta efter honom, tänka på honom och att ha sex med honom. Självklart.
Eftersom du inte tappar något efter onani är det ju inget konstigt att onanera. Nu, i denne beskrivning, var ni ju ifrån varandra, så då är ju onani den enda möjligheten, men annars, när ni bor ihop, då spar du dig ändå... Varför, om nu onanin ökar lusten?
Jag skulle kunna måla ut en novell av min längtan och njutning av sex som du. Jag kunde ha beskrivit i detalj hur mycket jag njuter av min man, hur kåta vi är och hur mycket jag njuter av sex. Varje vecka ungefär var 4:e-var 7:e dag. Enstaka gånger oftare, tom samma dag.
Däremot, om jag valt att onanera hade lusten sjunkit, för mig. Jag hade fått svårt att komma, och om jag ens kom skulle orgasmen blivit svag. Underlivet hade troligen blivit våt, men inte så där härligt svullen och känslig. Det skulle i förlängningen göra att jag uppskattade sex mindre.
Att jag inte onanerar gör att jag alltid riktar min lust mot min man, och tro mig, han tycker om det. Han vill tillfredsställa mig mitt i natten.
Majoriteten av män vill att deras kvinnor ska onanera, men min man vill tillfredsställa mig i stället. Både han och jag tycker om det, och jag älskar när han vänder sig till mig med sin lust och kåthet. Jag har förstått att många inte ens kan tänka sig detta. Dvs att vi väljer varandra i stället för att onanera.
?ja och det är ju din känsla, men behöver inte vara rätt för alla andra. I vårt samliv är det ingen som ratas pga av att jag eller min man onanerar i vår vardag, vi är väldigt trygga med det. Det sker även de perioder han är hemma. Lust är lust.
ps han kom hem tidigare, redan igår kväll, båda njöt av att känna varandra och båda kom så du behöver inte vara orolig Att någon av oss var sönderonanerad! Riktigt bra sex hade vi, som alltid när vi tar tillfällena.
ni kvinnor som gillar att bejaka er egen lust, njut och fortsätt fokusera på dig själv ibland, våga vare trygg i det!