Inlägg från: Anonym (mogen kvinna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (mogen kvinna)

Åsikter om onani?

New Dawn skrev 2025-04-11 14:02:57 följande:
    Om nu både du och hon onanerar (eller du hoppas att hon onanerar) varför har ni inte hellre sex? 

För mig är det två olika saker.. jag (kvinna ca 50) onanerar, njuter oftast i duchen, men även om jag sover själv (vilket händer ibland) det hjälper mig att slappna av, få mer lust till min man. Och ja, vi har bra sex och han vet att jag gör det och jag vet att han gör det. MEN för det skulle jag inte uppskatta om han gjorde det när jag ligger bredvid. Det är ens ensak på nåt vis?
    men däremot gillar jag när han runkar ut över mig när han ska komma om vi inte penetrerar i ögonblicket. 

två helt olika saker från vårat gemensamma sexliv och kåthet. 

ikväll sover vi inte hemma tillsammans,,, hoppas han njuter av egensex och längtar/tänker på mig och låtar upp sig. Jag har lust ikväll, mycket lust och jag kommer onanera?. När vi är tillsammans igen är jag så uppeggad och längtar efter att få känna hans kropp i min.

• Anonym (mogen kvinna)
    New Dawn skrev 2025-04-16 21:08:22 följande:
    Om du onanerar i duschen, är du då lika sugen på sex dagen efter?
    Om du är det förstår jag din tanke. 
    Om din man runkat på morgonen, är han då lika sugen och laddad på kvällen, om ja, få förstår jag.... Annars inte...ärligt talat.
    Självklart kan onani vara ett alternativ om man verkligen är i från varandra.. .
    Oavsett... självklart kan man ha olika preferenser. 

svarar ja på dina frågor faktiskt.
    det är ju inte så att jag går in i duschen o onanerar unna vi lägger oss för natten och kanske är kåta?. Nej nej då spar jag mig😂😂 
    jag tycker jag är kåtare med min man om jag bejakar min lust även på egen hand. Nu har han inte varit hemma på 10 dagar (han jobbar borta) och på lördag kommer han hem och oj vad han ska få åka. Jag fantiserar om vad vi brukar göra, hur skön han är, vad jag vill göra med honom? längtar att få suga honom det gör mig kåt. Både nu och då.. om jag ligger naken i sängen ikväll och smeker mig själv till orgasm njuter jag och jag är varm o våt när han kommer hem och jag kommer få känna hans kropp mot min, känna hur han tränger in i mig, känna hur han blir kåt av mig. 

onani är inget istället för sex med min partner, det är något jag Mår bra av och ger mig mer lust som både min man och jag har glädje av. 

det får inte heller misstolkas till att vi ligger i sängen o han har somnat,, att jag smyger iväg och onsnerar? nej i den situationen så kryper jag in till honom under täcket och myser lite och känner in om det finns en möjlighet till lite pill och sex med varandra. Skulle han mot förmodan säga nej inte nu, då är det så och vi somnar båda gott ändå.

onani frigör hormoner vi mår bra av💕
    min man vet att jag onanerar och jag vet att han gör, men det är inget vi säger vid frukosten att nu lät jag dusch strålen smeka mig till orgasm. Det sköter man var för sig liksom annars blir det fel för oss/mig.

han gillar att jag är en kåt person och tro mig, han klagar inte att jag inte ger honom det han vill ha av och med mig

• Anonym (mogen kvinna)
    Anonym (Onan) skrev 2025-04-18 06:59:40 följande:
    Onani är också ett sätt att hålla lusten vid liv. Om man inte har sex alls, som en munk eller nunna, så klingar kåtheten av. Om man har sex och dessutom onanerar, fantiserar och njuter av sex både tillsammans och var för sig, då håller man grytan kokande. Use it or loose it.
    Precis så känner jag med💕
  • Anonym (mogen kvinna)
    New Dawn skrev 2025-04-18 12:01:21 följande:
    Om min man hade varit borta 10 dagar hade jag också onanerat, eftersom jag får så stark lust, behov av att komma efter 5-7 dagar.  Men jag hade inte onanerar sista dagarna 3 dagarna innan, men jag skulle också längta efter honom, tänka på honom och att ha sex med honom. Självklart. 
    Eftersom du inte tappar något efter onani är det ju inget konstigt att onanera. Nu, i denne beskrivning, var ni ju ifrån varandra, så då är ju onani den enda möjligheten, men annars, när ni bor ihop, då spar du dig ändå... Varför, om nu onanin ökar lusten? 

Jag skulle kunna måla ut en novell av min längtan och njutning av sex som du. Jag kunde ha beskrivit i detalj hur mycket jag njuter av min man, hur kåta vi är och hur mycket jag njuter av sex. Varje vecka ungefär var 4:e-var 7:e dag. Enstaka gånger oftare, tom samma dag.
    Däremot, om jag valt att onanera hade lusten sjunkit, för mig. Jag hade fått svårt att komma, och om jag ens  kom skulle orgasmen blivit svag. Underlivet hade troligen blivit våt, men inte så där härligt svullen och känslig. Det skulle i förlängningen göra att jag uppskattade sex mindre.

Att jag inte onanerar gör att jag alltid riktar min lust mot min man, och tro mig, han tycker om det. Han vill tillfredsställa mig mitt i natten.
    Majoriteten av män vill att deras kvinnor ska onanera, men min man vill tillfredsställa mig i stället. Både han och jag tycker om det, och jag älskar när han vänder sig till mig med sin lust och kåthet. Jag har förstått att många inte ens kan tänka sig detta. Dvs att vi väljer varandra i stället för att onanera. 
    ?ja och det är ju din känsla, men behöver inte vara rätt för alla andra.   I vårt samliv är det ingen som ratas pga av att jag eller min man onanerar i vår vardag, vi är väldigt trygga med det. Det sker även de perioder han är hemma. Lust är lust.

ps han kom hem tidigare, redan igår kväll, båda njöt av att känna varandra och båda kom så du behöver inte vara orolig Att någon av oss var sönderonanerad! Riktigt bra sex hade vi, som alltid när vi tar tillfällena.

ni kvinnor som gillar att bejaka er egen lust, njut och fortsätt fokusera på dig själv ibland, våga vare trygg i det!
Svar på tråden Åsikter om onani?