Inlägg från: Anonym (Hmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hmm)

Åsikter om onani?

Reportaget, signerat Marcus Lundblad-Joons, väcker så många tankar i mig. 

Varför beskrivs den kvinna som äger en dildo som frigjord, medan den man som har en lösfitta betraktas som sjuk i huvudet? En kvinnas dildo klassas som ett komplement, hur ensam i livet hon än är, medan en snubbe med en konstgjord vagina ses som en förlorare som har checkat ut. 
    Varför är fantasin om stora bröst och rumpor primitivare än fantasin om en stor kuk?
    I You go girl-erans tidevarv uppmuntras kvinnor att onanera, det anses till och med som nåt viktigt, men jag kan inte minnas att snubbars runkande nånsin har varit okej. Onani har alltid varit skämmigt för alla, men manlig kåthet är fortfarande nåt suspekt, den kan aldrig vara rakt igenom sund. 

www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/PpAW97/asa-linderborg-kan-man-valdta-en-docka
  • Anonym (Hmm)
    New Dawn skrev 2025-04-20 00:24:54 följande:
    Jag har inte läst reportaget, men jag håller faktiskt med dig. Det blir tröttsamt att mäns sexualitet alltid ska skämtas bort eller ses ned på, men kvinnors sexliv ses mycket mer positivt. 
    Tack för att du är ärlig med din åsikt. 

Vet inte hur man ska göra men varit i sexbutiker som kille för att köpa något kul. Men flera ggr har jag känt att jag borde inte vara där. De vågar inte riktigt ge mig hjälp, de är inte så pålästa på mina sexleksaker och så finns det få att känna o klämma på. När tjejer kommer in så är det väldigt uppåt finns massor produkter att känna på och det känns som om det bejakas max. 
  • Anonym (Hmm)
    New Dawn skrev 2025-04-21 22:45:19 följande:
    Lite oväntat att du möts av detta i en sexbutik, ändå. De borde ju vara lite mer öppna... 
    Jo kan hålla med. :-/
Svar på tråden Åsikter om onani?