Inlägg från: Ezmeraldah |Visa alla inlägg
  • Ezmeraldah

Hur vanligt är de med kukar som är under 16cm?

Det låter som att du är väldigt dåligt påläst.

Hur långa vaginor har kvinnorna du träffar? 

• Ezmeraldah
    Anonym (Har du mätt själv eller) skrev 2025-02-23 19:42:56 följande:

Penisar finns i alla möjliga längder och formen.
    De flesta fungerar alldeles utmärkt.

Jo visst, men få kvinnor har plats för 18 cm. 
  • Ezmeraldah
    Anonym (2016) skrev 2025-02-23 20:57:39 följande:
    Du har såklart helt rätt, men detta är nog sannolikt en trolltråd.
    Vi får hoppas det. Men okunskapen verkar vara stor där ute. Dessutom irriterar det mig att allt kretsar kring längden på kuken men att ingen nånsin pratar om längden på vaginan. 
  • Ezmeraldah
    Anonym (2016) skrev 2025-02-23 22:33:52 följande:
    Beror sannolikt på att det är betydligt svårare att mäta. På en kuk kan man ju se med blotta ögat om den är stor eller inte. Svårare på en kvinna.
    Sen är nog män betydligt mer fixerade av sitt kön än kvinnor är.
    Jo men jag tänkte inte bara på antal cm. Det finns ju en del trådar på temat "han har så liten kuk". Det kanske är vaginan som är stor? Man kan ju göra knipövningar. Eller så ställs frågan "gillar ni stora kukar?" eller "är det skönare med en stor kuk?" och då tänker jag att det beror väl på hur mycket plats man har? Och till exempel på "sexsajter" (eller vad det nu kallas), typ Bodycontact eller vad som nu är på tapeten, så brukar det finnas en ruta för män att fylla i längd på kuken men för kvinnor har jag aldrig sett nån motsvarande ruta för att fylla i längd på vaginan (nu har jag begränsad erfarenhet den typen av sajter/appar så jag kan vara dåligt uppdaterad). Jag har heller ALDRIG fått frågan om hur lång vagina jag har och ingen verkar nämnvärt intresserad när jag erbjuder mig att delge den informationen. 
  • Ezmeraldah
    Anonym (småkukad) skrev 2025-02-23 22:31:32 följande:

Jag är kille med 12cm penis och när vi var i 13-14 års-åldern så mätte vi varandras penisar och då hade jag minst. De flesta låg på 16-18cm. Vita svenska pojkar. En hade 13cm. Den största 23cm.

När jag varit i omklädningsrum och sånt vid badhus har jag alltid minst, då slak förstås.

Herregud, stackars människa. Med tanke på att en vagina vanligtvis är ca 10 cm. 

En förklaring kan vara att killarna som mätte kuken var de som hade stora och ville skryta. De som inte hade lika enorma kanske valde att undvika den typen av tävlingar. Dessutom mäter många fel. Angående personer du mött i omklädningsrum så tror jag dels att det kan vara en slump. Och sen är det nog så att alla inte duschar och byter om lika "öppet" utan skyler sig (eller duschar hemma eller till och med undviker gym och simhallar). Och så tror jag att det till viss del kan vara så att man "ser det man vill se" - alltså om man har komplex för en kroppsdel så kanske man bara ser "hur perfekta alla andra är". Till exempel om jag har komplex för mina bröst så kanske jag bara ser en massa "perfekta" bröst i omklädningsrummet och missar att där även finns bröst som liknar mina. 
  • Ezmeraldah
    Anonym (2016) skrev 2025-02-23 22:55:53 följande:
    Du har helt klart en poäng i vad du skriver. Väldigt mycket fokus på kukens storlek.
    Vet du hur djup du är? Jag hade tyckt det var intressant att veta haha. 
    Ja, självklart vet jag det. Men det berättar jag inte för vemsomhelst. 
  • Ezmeraldah
    Anonym (man) skrev 2025-02-23 23:47:04 följande:
    Vagina sträcks väl ut vid sex? Jag har 18 cm (korrekt mätt) och jag aldrig varit med om att inte känna att jag kommer ända in så att säga. Har haft sex med ett 20-tal ungefär.
    Vaginan kan utvidgas max ett par cm. Jag tror på vad du säger och det är ju jättebra att det har fungerat så bra för dig. För egen del har jag haft problem med att det har gjort väldigt ont att ha sex med män som har stora kukar. Jag tror att det är individuellt. Jag tycker bara att det är tråkigt att det verkar ses som nån slags allmän sanning att störst kuk är bäst i alla lägen och att många killar verkar tro att de har "liten" fast den är helt normal osv. 
  • Ezmeraldah
    Anonym (Anna) skrev 2025-02-24 06:45:54 följande:
    Min nuvarande har 8 ca vid erektion , han är dock ganska grov.
    Han har blivit dumpad pga det några gånger i sitt liv.
    Jag har inga problem med det, den passar väldigt bra i min mun och vi behöver aldrig tänka på att den kan skada mig.
    Jag är nöjd , han hade nog velat ha längre.
    PS, han skulle aldrig klä av sig så hans vänner såg honom. Ds
    Det låter ju perfekt! Man slipper skavsår och fittvärk och kan ha penetrationssex flera gånger på raken och till och med njuta av det. De som dumpade honom kanske hade stora vaginor. 
  • Ezmeraldah
    Anonym (2016) skrev 2025-02-24 18:32:01 följande:
    Blir lite kränkt att du tar mig för vem som helst!
    (OBS ironi)
    Du är ju anonym så hur ska jag veta... Varför undrar du förresten? 
  • Ezmeraldah
    Anonym (2016) skrev 2025-02-24 19:58:31 följande:
    Ren nyfikenhet bara.
    Tror aldrig jag fått en kvinnas djup berättat för mig nån gång så det gjorde mig nyfiken.
    Ah, jag förstår. Det är inte så att du råkar ha nån kvinna i närheten, typ nån fru eller så, som du kan fråga? 
Svar på tråden Hur vanligt är de med kukar som är under 16cm?