Störningsmoment hos partner
En flickvän från förr:
* påstod att jag har hade sex med kassörskan i affären fast min dåvarande och jag pratade oavbrutet, jag hade hörlurar och hon var hemma. Jag har aldrig varit otrogen men ofta blev det nåt otrohetstjafs...dock gjorde jag slut pga att hon knullade runt.
* drog ut lådor i köket och öppnade skåp, ibland fyra fem stycken. Jag sade då att hon kunde tänka på att stänga efter sig, hon svarade att hon skulle göra det sen, jag svarade att jag redan gjort det och hon blev skitarg.
* när hon skulle till något där det fans avtalad tid då hon skulle infinna sig där och alltid började fixa till sig försent, kom hemifrån försent...hittade hon inte nåt hon skulle ha med sig så fick jag skit, visste jag var saken fanns och ville hjälpa till så blev det "det är du som har lagt min hårborste där!"
* den här var inte så farlig men ändå, vi hälsade på hennes mor, jag och modern kom bra överens och jag skulle berätta nåt kul jag varit med om, nej då fick inte jag berätta det för det skulle hon...vilket inte gjorde något men när hon berättat och det hade noll humorfaktor så blev hon arg på mig, det var mitt jobb att hindra henne från att berätta denna tråkiga story 🤣
Jag kan störa mig men det är mer på bråk, skrik, våld, hot, orättvisa och den naturen än vardagliga saker...eller det kanske börjar många gånger fridfullt men sen går det i taket.
Varför måste det bråkas...man skall kunna prata normalt 🙈