Inlägg från: Anonym (R) |Visa alla inlägg
  • Anonym (R)

BF november 2025

Junieverse skrev 2025-03-03 12:35:18 följande:

Får jag skriva av mig lite? 

Jag har blivit jätteorolig eftersom jag mår så mycket bättre än lördags, har inte spytt alls och är kanske lite ryslig och mest gasig i magen som symptom nu. 

Jag kontaktade barnmorkemott via chatt för att fråga om det var normalt och då fick jag som svar att det kan varit magsjuka eller om det var missfall är det för tidigt att veta och kunde inte avlösas på hcg tester ( nämnde att jag testat för kolla styrkan om den ökar ). Blev uppriven och jätteledsen över svaret och oroar mig till 1000 nu att jag fått missfall och bara inte börjat blöda 💔

bif bild på mina RFSU test, det vänstra är på bim ( tog digitalt för bekräfta och hade 1-2v) sen är det andra från igår eftermiddag Bim +3 och det högra imorse Bim +4 

Varför skulle det vara missfall för? Så får man inte tänka, utan det ser ju perfekt ut enligt testerna :) Låtet som en opsykologisk sköterska mest du pratat med tyvärr. Man har ju inte mycket symtom såhär tidigt och dessutom kan det ju komma och gå. Jag hade inte alls många symtom med min första i början, förutom svagt illamående emellanåt men det var nog från vecka 7 och framåt. Har också plussat förra veckan nu med andra bebisen (förhoppningsvis) och känner inte mycket ännu. ♥️
Svar på tråden BF november 2025