BF november 2025
Grattis alla!
plussade i förrigår och har BF 8 november. Håller tummarna att det blir vår gång denna gång då jag har ett MA Och ett MF sen september.
kram Till er alla! 😍
Grattis alla!
plussade i förrigår och har BF 8 november. Håller tummarna att det blir vår gång denna gång då jag har ett MA Och ett MF sen september.
kram Till er alla! 😍
Är det någon som överväger att göra ett tidigt ultraljud? Jag har inte tålamod att väta till KUB för att få se ett hjärtslag 😅
Ah hoppas du får ett som lovat! Jag tänker att jag vill göra ett tidigt ändå. Känns lite lugnande även om allt kan hända efter också såklart.
Rädslan för MA är ju inte kul.
Hoppas jag med!
jag vill egentligen inte vara så orolig som jag är nu. Vågar inte tro på graviditeten men har och typ dåligt samvete (??) över att jag inte är så glad som graviditeten som slutade med MA.
håller bara tummarna att allt går hela vägen för oss alla här inne ❤️
Hej på er! Jag hoppar in här också ☺
Testade positivt igår.
Första gången jag testat positivt under våra 1.8 år av försök. Detta var vårat första ivf försök :)
Har haft bruna flygningar i 5 dagar men enligt bm så är det ingen konstigt men man nojjar ju såklart.
Har ultraljud 26 mars, då ska ja va i vecka 7.
Välkomna alla plussare! vad kul att se att så många är med här.
jag är nu i 6+2 och har stannat hemma från jobbet idag och ska stanna hemma imorgon. Kan knappt anstränga mig med vanliga sysslor här hemma utan att kräkas, då jag jobbar på förskola är jag något otroligt orolig att det bara ska vända från ingenstans när jag jobbar.
Ska ringa barnmorskan imorgon o se om jag kan få hjälp med det..
jag vill även dela med mig av en kommentar som barnmorsan sa till mig, så jag har MA och MF i bagagen och vågar inte vara glad, vilket jag är ledsen över att jag inte kan vara. Så sa hon? du kommer vara ledsen oavsett om du är glad nu eller inte, du kan inte skydda din sorg men du kan blomma din lycka?
kram till er alla ♥️
Tack alla för pepp och stöd inför undersökningen idag. Det gick fortfarande inte att se något tydligt, möjligen en liten uppklarning bara och det tyder ju på att något är fel När jag är i v6+4 då man ska se mer. Jag fick åka och ta blodprov för mäta HCG ökningen mellan idag och ett till prov jag ska ta på onsdag för att konstatera eller kunna utesluta utomkveds. Tog ett test hemma igen som var var jätte jättestarkt positivt så hcg är högt iallafall ?
oddsen än ser iallafall inte bra ut för att detta är en normal grav 💔😭 är orimligt förkrossad och ledsen. Om det nu är utomkveds så är det ju bara 1-2% grav som blir så och det vore ju maximal otur alltså ?
kram på er
Hur mår alla? Jag har trots Xonvea illamående som ligger lite latent heeeela tiden. Är hemskt 😫 och tröttheten är brutal. Så jobbigt att jobba som vanligt. Jag hoppas den lille stannar kvar nu, om den ska få mig att må såhär dåligt måste det vara värt det haha. Är i v 7+4 idag.
Vill bara säga tack för allas fina stöd här inne, tyvärr visade mina prover inte det som önskades och jag blev akut inkallad till sjukhuset i onsdags. Nu är jag hemma igen en graviditet och äggledare mindre, såklart helt förkrossad och fortfarande i chock över att detta hänt 💔😭. Får bli en dag i taget här och försöka läka min kropp och hjärta innan vi försöker vidare.
kram på er alla
Hur mår ni som tar Xonvea?
jag testade faktiskt att sluta med dom idag (tog inga tabletter igår kväll) då jag har mått rätt dåligt, yr, trött som bara den och allmänt nere. Typ att jag har feber (utan själva febern). så börjar nästan försöka överväga vad som är ?värst?. Illamåendet eller fylle/feber känslan hela dagarna