Inlägg från: Anonym (Kossan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kossan)

BF november 2025

Hej jag har varit inne och läst här ett tag så nu är det dags att skriva något. 6+4 idag och om allt går vägen bf 5 nov. Har 2 äldre barn. Mått väldigt illa i en vecka nu så idag var jag och köpte illamående armband. Hoppas verkligen det hjälper för det är riktigt jobbigt att jobba och ta hand om hemmet just nu. Har första besöket hos bm nu på onsdag. Är allätare i vanlig fall men just nu kan jag bara äta det jag är sugen på. Tack och lov kräks jag inte ?än? men känslan finns där hela tiden Kräks

• Anonym (Kossan)

Varit på mitt första bm besök idag och enligt min senaste mens fick hon bf till den 4 nov som det ser ut just nu. 7+1 idag och illamående mest hela tiden. Äter nästan konstant är enda som hjälper för stunden och känner mig vrålhungrig hela tiden. Nästa besök är den 11 april.

• Anonym (Kossan)

Varit hos bm idag inskrivning del 2. Nästa besök är den 28 april och då är det kub. Låt tiden gå fort kan inte låta bli att känna att kroppen bara lurar mig och det inte finns något som växer i mig överhuvudtaget trots illamående dygnet runt, trötthet, yrsel och huvudvärk! Blev sjukskriven 2 veckor och hoppas verkligen jag piggnar till och att jag mår bättre snart igen

Svar på tråden BF november 2025