Inlägg från: Palettbladet25 |Visa alla inlägg
  • Palettbladet25

BF november 2025

Jag hoppar in i listan, plussade idag 😍
    har två äldre (10,13) barn sen innan och fick ett ma i v 9 i oktober. Överlycklig men samtidigt livrädd. hoppas verkligen denna lilla vill stanna. 

• Palettbladet25

Glömde listan 🤣

6/11 dieselbi
    7/11 juniverse 
    7/11 ffaa95 
    8/11 alleb
    8/11 aivlys 
    9/11 Palettbladet 25
    14/11 againandagain

• Palettbladet25
    Lorainza skrev 2025-03-03 09:37:40 följande:

Då hoppar jag in här jag med, då jag kunde bekräfta med ett digitalt imorse! 😍 

1/11 timeless
    (1/11) essential 
    6/11 dieselbi
    7/11 juniverse 
    7/11 ffaa95 
    8/11 alleb
    8/11 aivlys 
    9/11 Palettbladet 25
    10/11 againandagain
    12/11 ängerj
    12/11 Lorainza

Woho grattis 🥳 
  • Palettbladet25
    LokaHallon88 skrev 2025-03-15 15:55:26 följande:

Jag och min man har försökt bli gravida sen september 2022 och igår, efter 2,5 års försök så fick vi äntligen ett plus.

BF 21/11 Hjärta

Jag är 37 och min man 38.

Underbart, stort grattis! 🥰
  • Palettbladet25

Hej och grattis till plusset 😀 
    va roligt jag får också en sladdis om denna går vägen (mina blir 11 och 14 i april) 🥰

Mimbro skrev 2025-03-16 00:47:40 följande:

Kul att så många har BF i november! Jag plussade för 2 veckor sedan. Började gråta över att ordern på soffan vi beställt blivit fel (vilket var ett enkelt problem att lösa) men väldigt olikt mig. Stackars sambon fattade ingenting. Sen kom plusset dagen efter ❤️ 

Försökt i nästan ett år med ÄL tester. BF 15 nov. 

Kaffe är vidrigt, konstant hungrig, molande värk, brösten värker och ett latent illamående som liksom aldrig bryter ut. Bara väntar på att jag ska börja kräkas vilken dag som helst. 

Om allt går vägen blir det en sladdis deluxe, mina barn är 13 och 15 😅

• Palettbladet25
    Berry001 skrev 2025-03-19 14:19:19 följande:

Vad spännande! Var det ett inskrivningsamtsl? 

jag har inte kontaktar någon mvc än för är fortfarande så orolig för mf, främst pga min ålder. Tänkte kontakta dom i slutet av nästa vecka om inget händer innan dess.

när jag pratade med dem om funderingar pga tidigare ma så ville dem skriva in mig men jag vägrade o bad dem skicka en tid längre fram i tiden just pga det du skriver, oron.. fick en tid bortåt v 9 eller 10 istället.. 
    hur gammal är du om det är okej att fråga, jag är 36 så också äldre.. 

• Palettbladet25
    Junieverse skrev 2025-03-21 13:56:05 följande:

Vill bara säga tack för allas fina stöd här inne, tyvärr visade mina prover inte det som önskades och jag blev akut inkallad till sjukhuset i onsdags. Nu är jag hemma igen en graviditet och äggledare mindre, såklart helt förkrossad och fortfarande i chock över att detta hänt 💔😭. Får bli en dag i taget här och försöka läka min kropp och hjärta innan vi försöker vidare. 

kram på er alla 

All kärlek till dig ❤️ Så tråkigt att läsa😔

• Palettbladet25
    Jl00 skrev 2025-05-12 15:15:30 följande:

Hur mår alla? Har ni några uppdateringar? Någon som har gjort kub?😃 

Imorse när jag gick på toa så rann det blod (brunt) nedför benen samt fullt i trosorna och jag fick fullständigt panik, vart inne på gynakuten nu och bebis sprattlar och mår bra. Har dock ett hematom precis bredvid grav som antagligen orsakat blödningen. Har någon av er erfarenhet av det? Hon berättade att det är en liten ökad risk för missfall, men att jag ändå har kommit såpass långt nu så det borde vara ganska lugnt. Obehagligt! Är nu i 11+5, och kub nu på fredag.

Här verkar det gå bra ☺️ är i v 15 idag o kub har sett toppen ut 🥰 Hoppas det går bra för er andra o för dig🥰 

Svar på tråden BF november 2025