• Mimbro

BF november 2025

Kul att så många har BF i november! Jag plussade för 2 veckor sedan. Började gråta över att ordern på soffan vi beställt blivit fel (vilket var ett enkelt problem att lösa) men väldigt olikt mig. Stackars sambon fattade ingenting. Sen kom plusset dagen efter ❤️ 

Försökt i nästan ett år med ÄL tester. BF 15 nov. 

Kaffe är vidrigt, konstant hungrig, molande värk, brösten värker och ett latent illamående som liksom aldrig bryter ut. Bara väntar på att jag ska börja kräkas vilken dag som helst. 

Om allt går vägen blir det en sladdis deluxe, mina barn är 13 och 15 😅

• Mimbro

vi var på kub i torsdags, fick det bästa resultatet man kan få tydligen 1/20 000, vilket kändes otroligt skönt då jag också blödde lite tidigt i grav och varit på två privata UL för att lugna min oro. V 13+5 nu 🤰🏼

illamåendet jah dragits med på morgonen har lagt sig och ersatts med foglossning och jag har ont istället 😅 strålar och drar i skinkorna och har jag suttit för länge vankar jag. Hoppas det inte ska bli värre. 

men bebis mådde prima och sprattlade för fullt. Så nu ser jag fram emot RUL den 24 juni och se vad som gömmer sig där inne 🥰 

hoppas det går bra för alla andra också ☺️

Svar på tråden BF november 2025