Jl00 skrev 2025-03-17 08:31:12 följande:
Jag nämnde innan att jag hade lite bruna flytningar, väldigt sparsamma och ljusa. Nu är jag på bim+2 och testen har inte den stegringen som jag hade sist med mitt MA..använder stickor från graviditetskollen vilket jag gjorde sist också och vid det här laget var det starka streck på stickan. Kan någon snälla lugna mig? Mår så otroligt dåligt och har sån ångest så jag kan inte sova på nätterna😩 Har heller inga ömma bröst som jag hade sist, och nästan inga symtom heller..
hjälp, är det någon som haft likadant? Hur starka var era test vid bim+1-2?
Vad jag läst mycket om och också hört i min kontakt med vården då jag också haft som du ( fast fler dagar ) så ska det vara väldigt vanligt. De är också noga att påpeka att styrkan på testens streck inte är avgörande ❤️
Jag vet att man testar som en tok och är orolig men försök komma ihåg att det är vanligare att det går bra än att det inte går bra 🙏🏻. Jag testade med veckoindikator för att se att veckorna ökade men jag vet inte om det egentligen bara skapar mer stress. om du inte börjar blöda mer så skulle jag säga försök lita på din kropp och håll ut ❤️ jag håller alla tummar för dig!!
Jag är på väg till gyn själv nu för uppföljning så jag vet inte hur det gått för mig än men lovar uppdatera här sen oavsett. förhoppningsvis är det positiva besked och det kanske kan kännas bra för alla andra som haft bruna flytningar 🙏🏻 om inte behöver det inte va samma för andra som mig.
kram