Inlägg från: burleskburkläsk |Visa alla inlägg
  • burleskburkläsk

Värt att leva helt ensam?

Fysisk närhet är så viktig.
    Var på VCT i förra veckan, har inte haft fysisk kontakt på nåt år (har dock varken jagat eller letat men har bestämt mig att i år händer det, jag känner det på mig och tanken gör mig pirrig i kropp och knopp).

Jag var där för utslag på min kropp.

Denna ST Läkaren hade till min tur varma och lena händer.
    Hon bad mig att ta av mig på överkroppen.

Jag vände ryggen till och hon kände försiktigt över områden där jag hade utslagen...det var så himla skönt och jag blev förvånad hur pass skönt jag upplevde det.
    När jag vände mig om så var det samma undersökning fast denna gången kunde jag inte låta bli att följa hennes rörelser med blicken.
    Hon tittade mot min nedre region för en kort sekund och frågade hur jag hade det med utslag på min underkropp, jag förklarade att 95% är på överkroppen och att jag inte har några utslag på mina genitalier.

Nu var ju inte detta optimalt för vi är och var inget men vad jag vill få fram är att fysisk kontakt, framförallt med en partner är helt magiskt.

Jag hoppas och tror på dig TS!

Om du tycker om djur så är det inte himla dumt att lyssna på de som nämnt detta...det kan vara väldigt socialt...sen får du en vän (hunden) som aldrig sviker din sida!

Lycka till!

• burleskburkläsk
    Anonym (Hej) skrev 2025-03-01 12:28:24 följande:

Nu har jag levt några relationer och har barn, men de senaste 5 åren har jag levt ensam och det är tufft. Saknar också gemenskapen och närheten med en partner. En hund skulle inte göra nån skillnad för mig, de kräver bara otroligt mycket arbete och man blir ännu mer låst. Så TS, skaffa ingen hund, vilket du inte verkar vilja göra. 

Har egentligen inget råd och ge, eftersom jag själv försöker hitta någon. Dejter ger ingenting och det klickar sällan. 

En hund skulle inte göra mig nåt heller...

Dejter är ofta skit...den ena känner oftast betydligt mer än den andra och säger du en sak fel kan det gå i stöpet direkt oavsett om det var nåt litet obetydligt.
  • burleskburkläsk

Fula kan visst få tjej.

Jag har en kusin, han är 43år, har aldrig haft en flickvän och tycker så synd om sig själv, jag har försökt hjälpa honom men han försöker inte ens, jag tror han kommer dö oskuld och ensam.

Han tror att om han sitter och spelar datorspel (som han gjort i över 30 år) så kommer de hitta honom, ringa på dörren och komma in och älska med honom oavsett om personligheten och hygienen inte är den bästa.

Han försöker inte, han går i skitkläder som sitter dumt och är urtvättade, dessa har han haft i ca 25 år.

Han har pengar men han rör dem inte och han är snål så hade han haft en tjej så hade hon trott han var urfattig.

Hans sämsta sida är inte fulheten men allt annat gör inte honom till ett kap men hade han ändrat på mycket vilket han skulle kunnat gjort över en veckas tid så skulle han kunna gå på dejt...fast sen kommer personligheten in och det blir ingen andra dejt.

I det långa loppet är personoughet så mycket viktigare än utseende.

• burleskburkläsk
    Anonym (9172) skrev 2025-03-02 21:33:56 följande:
    Man vet aldrig. Det är ju en del som träffas via datorspel. 
    Tror det förekommer men även där är det väl konkurans om kvinnor då det finns många men få kontra män.
  • burleskburkläsk
    Anonym (orkarintemer) skrev 2025-03-02 22:40:12 följande:
    Jag känner att lyckas jag inte förändra något då är det ingen mening att jag fortsätter det här misslyckade livet något mer.
    Det är mörkt men förstår hur du känner.

Du har varit väldigt stark länge och jag tycker det är bra du skriver av dig.

Jag saknar också närhet dock har jag har haft närhet innan.
    Jag ger detta året en seriös chans sen får det vara bra!
  • burleskburkläsk
    Mammaa44 skrev 2025-03-03 08:30:28 följande:

Har du provat dejta internationellt? Finns en hel del sådana dejtingsajter, i andra delar av världen ser medellängden annorlunda ut

Undvik då Island, jag är över 180 och där var i stort alla huvudet längre än mig.
    Även ungdomarna är sjukt långa.

Fattar inte att längden har sån betydelse dock...
  • burleskburkläsk

En sak som kan öka längd men det är störst chans om du inte är väldigt aktiv nu och börjar att träna.

Muskulaturen gör sitt samt hållning.

Jag är 183 i grunden.
    Var väldigt inaltiv pga sjukdom och gick ner till 175.
    Jag har börjat träna en tid och skall försöka ta mig upp på 185 iaf.
    Är nu 182.

Går att hitta vägledning o det på google väldigt lätt om tips osv.

Bäst är den träningen som blir av...

• burleskburkläsk
    Anonym (Sandra) skrev 2025-03-03 19:21:02 följande:

Någon annan som har någon idé?

Inte sådär på rak arm, vad du skrev var fint och jag hoppas personen tar det åt sig för där blir den iaf inte dömd för sitt utseende.
  • burleskburkläsk
    Anonym (orkarintemer) skrev 2025-03-03 21:52:58 följande:
    Men ja lite smalare kretsar är faktiskt en bra idé. Nu gäller det bara att hitta vart....
    Gjorde tummen upp för det jag klippte ut! 👍
Svar på tråden Värt att leva helt ensam?