Värt att leva helt ensam?
Fysisk närhet är så viktig.
Var på VCT i förra veckan, har inte haft fysisk kontakt på nåt år (har dock varken jagat eller letat men har bestämt mig att i år händer det, jag känner det på mig och tanken gör mig pirrig i kropp och knopp).
Jag var där för utslag på min kropp.
Denna ST Läkaren hade till min tur varma och lena händer.
Hon bad mig att ta av mig på överkroppen.
Jag vände ryggen till och hon kände försiktigt över områden där jag hade utslagen...det var så himla skönt och jag blev förvånad hur pass skönt jag upplevde det.
När jag vände mig om så var det samma undersökning fast denna gången kunde jag inte låta bli att följa hennes rörelser med blicken.
Hon tittade mot min nedre region för en kort sekund och frågade hur jag hade det med utslag på min underkropp, jag förklarade att 95% är på överkroppen och att jag inte har några utslag på mina genitalier.
Nu var ju inte detta optimalt för vi är och var inget men vad jag vill få fram är att fysisk kontakt, framförallt med en partner är helt magiskt.
Jag hoppas och tror på dig TS!
Om du tycker om djur så är det inte himla dumt att lyssna på de som nämnt detta...det kan vara väldigt socialt...sen får du en vän (hunden) som aldrig sviker din sida!
Lycka till!